روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

12 قانون برای انتخاب همسر مناسب

12 قانون برای انتخاب همسر مناسب
می توانید ازدواج کنید ، اما نمی توانید ازدواج کنید. اگر می خواهید ازدواج کنید ، در ادامه بخوانید. ما بحث خواهیم کرد که آیا اصلاً ازدواج خواهیم کرد. بیایید در مورد چگونگی انتخاب یک همسر عادی صحبت کنیم.
انتخاب همسر مناسب یک موضوع بسیار مهم است. ازدواج حاکی از عواقب مادام العمر است ، همه چیز باید با دقت و پیشاپیش فکر شود. در غیر این صورت ، بد خواهد بود.

ازدواج توافق بین دو نهاد است. تصمیم به ازدواج باید به عنوان یک تصمیم تجاری بی طرفانه تلقی شود.
شما باید برای سرمایه گذاری یک همسر درست مثل یک شرکت را انتخاب کنید. این یک موضوع شانس نیست ("عشق") ، لازم است که به وضوح درک کنیم که چه چیزی لازم است و چگونه می توان به این هدف رسید.

ازدواج مربوط به عشق یا اتحاد همسران نیست. همه اینها توسط یک جعبه تلویزیون و فیلم ها تحمیل می شود. ازدواج تبادل منابع است. همسر "A" را ارائه می دهد ، و شما "B" را پیشنهاد می دهید. اگر زوجه نمی خواهد یا نمی تواند ، از این حق ازدواج برخوردار می شود.

ازدواج یک توافق است ، باید تحقق یابد ، کنترل بر عهده شماست. شما وقتی به عنوان یک دانش آموز شانزده ساله در یک بیماری عاطفی از عشق قرار دارید ، نمی توانید تصمیم صحیحی بگیرید. همانطور که هیچ بازرگان که قصد دارد با کیسه ای به دور دنیا سفر کند ، توافق نامه ای راجع به احساسات امضا نخواهد کرد ، بنابراین هیچ مردی که نمی خواهد سقوط یک ازدواج را بخرد ، تمام منابع خود را برای او نخواهد نوشت ، صرفاً به دلیل اینکه عاشق است.

فقط 2 دلیل وجود دارد که یک مرد به طور کلی باید در مورد ازدواج فکر کند:

1.
2. شغل و جاه طلبی های سیاسی وی نیاز به وضعیت ازدواج دارد. بحث در مورد این گزینه منطقی نیست ، زیرا در این حالت همسر ، خانواده فقط تزیینات هستند.

اولین و تنها دلیل ازدواج را در نظر بگیرید. عشق دلیل نیست. با ازدواج ، همه منابع خود را به همسر خود واگذار می کنید. برای چی؟ به منظور پیر شدن در دایره خانواده.

اهداف و شرایط ازدواج:

1- احتمال سرقت با طلاق را به حداقل برسانید.
2. برای به حداکثر رساندن احساس خوشبختی همسر با دادن فرصتی برای تحقق خود به عنوان یک مادر و همسر (دقیقاً برعکس هر چیزی که می بینید و می شنوید). این در مورد رهایی یا حق کامل زنان نیست (یا هر مفهوم دروغین مشابهی که باعث از بین رفتن نهاد خانواده می شود) نیست ، زن باید کاملاً خود را وقف خانواده کند. خوشبختی واقعی زن خانواده است. نه شغلی ، نه "استقلال" و نه آزادی جنسیتی.

صادق باشید:

اکثر مردان یک زن "مستقل ، آزاد شده" را نمی خواهند. این یک سرخوشی است برای یک عوضی رسوا که فکر می کند همه مدیون او هستند.
احمق ها با کف در دهان برعکس را اثبات می کنند ، زیرا آنها احمق هستند ، تا ذات پدیده های در حال درک را درک نکنند. مردها زنان عاشق کسانی هستند که آنچه می خواهند را می خواهند. کسانی که در مورد لباس زنانه جدی نیستند ، اما یک زن را در یک زن می بینند ، نه یک مرد در دامن.
با ناراحتی های زنانه مانند گربه های سگ که تنها به آنها می چسبد رفتار می شود. برای یک زن ، nerd به هیچ وجه مرد نیست.

طلاق:

روشن است که ازدواج به خودی خود یک توافق بسیار بد است. هنگام ازدواج ، به همسرتان کنترل منابع و فرزندان را می دهید. "طلاق با اجماع" در واقع به معنای "طلاق از طریق تقصیر او" است. اگر زوجه تصمیم بگیرد که می خواهد طلاق بگیرد ، در واقع همه شرط های زن متاهل را حفظ می کند ، ضمن آنکه از شر همه وظایف خلاص می شود. طلاق دزدی مرد است. این توزیع مجدد منابع از مردان به زنان است. او می تواند به تنهایی با فرزندان خود یا با همسر جدید خود در حمایت از کودک زندگی کند. با حمایت همه جانبه دولت. از نظر حقوقی ، او همیشه درست است ، اما شما اینطور نیستید. شما نمی توانید کاری در این باره انجام دهید. بنابراین ، بسیار مهم است که سریعاً همسر عادی را انتخاب کنید تا خطرات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
لازم است با رعایت نکات احتیاطی به این انتخاب دقت کنید. این تنها راه تلاش برای جلوگیری از خرابی و طلاق است.

چه زمانی ازدواج کنید:

بهتر است بعد از 30 سالگی ازدواج کنید. در این سن ، مرد باید در این سن زندگی کند ، به اطراف خود نگاه کند ، چیزی کسب کند ، به اهداف خود در زندگی بیندیشد و کمی حل و فصل کند. ده سوم برای خیلی ها ، زمان آشفتگی است ، پس از سی دوره آرام تر شروع می شود. بیشتر مردان زیر 30 سال به اندازه کافی بالغ برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد ازدواج نیستند.
در عین حال ، در 30 سالگی ، شما فقط باید در مورد ازدواج فکر کنید. لازم نیست که تا 30 سالگی ازدواج کنید. 30-45 ساله ، این بهترین زمان برای ازدواج است. ارزش مردان دقیقاً در این سالها حداکثر است.

12 قانون اصلی برای انتخاب همسر مناسب:

1. جوانان
یک زن باید حداکثر سی سال سن داشته باشد. 25 سال بهتر است. 20 بهترین است. بدن زن سالها تحمل نمی کند. طبیعی است که آرزو کنیم بدن همسرتان تا مدت ممکن جوان و لعاب باشد. بعد از سی سال ، جوانی و زیبایی به سرعت پایان می یابد.
این نوعی معامله است: سالهای زیبایی را به شما می دهد و شما در زندگی از آن حمایت می کنید. هرگز با زنی که جوانی خود را به شخص دیگری واگذار کرده ، ظلم نکنید.
بار دیگر: زنان پیر می شوند و زشت می شوند. پلنگ ها ، زنان سنی که ظاهراً مردان جوان را جذب می کنند ، فیلم های ساختگی هستند. زنان مجرد در دهه سی سالگی بهترین سالهای خود را با لقب مردهای مختلف لعنتی گذرانده اند و حالا آنها می خواهند ناراحتی هایی پیدا کنند که از آنها مراقبت کند. نیازی نیست چنین نادری باشید.
جسم جوان مخصوصاً برای تحمل فرزندان بسیار مهم است. زنان مسن نمی توانند و فرزندان سالم ندارند. یک زن سی ساله در حال حاضر پانزده سال با تأخیر در این موضوع.
-اما من واقعاً می خواهم با یک زن باهوش ارتباط برقرار کنم. دختران بیست ساله احمق هستند!
هوش او به خصوص وابسته به سن نیست. احمق بیست ساله ، احمق سی ساله است. تفاوت در این است که سی ساله بسیار کسل کننده تر است و می تواند کمی به مرد بدهد.

2. خانواده او باید همراه مادر و پدر کامل باشند
هیچ پدری و ماشینی نیست. فرزندان بزرگ شده بدون پدر نمی توانند طبیعی باشند. مادر به تنهایی نمی تواند فرزندان سالم پرورش دهد. شما به همسر سالم و عاطفی احتیاج دارید. دخترانی که در پس زمینه طلاق بزرگ شده اند ، دسته ای از سوسک ها دارند ، اغلب به شیوه های مشکوک برای جلب توجه عادت می کنند و تصوری ندارند که چگونه در یک خانواده عادی رفتار کنند.

3. برای او مفهوم طلاق نباید وجود داشته باشد ،
اگر او کلمه طلاق را بداند ، می داند در صورت طلاق چه کاری باید انجام دهد ، به یکی از دوستان مطلقه مراجعه می کند ، یا طلاق را یک پیشرفت احتمالی وقایع می داند ، نیازی به آن ندارید. آن را دوباره به داخل آب پرتاب کرده و با آرامش به ماهیگیری ادامه دهید.

4- او به طور طبیعی باید رقمی را که دوست دارید داشته باشد.
هر زنی بعد از ازدواج کمی چاق می شود. این اجتناب ناپذیر است. هنگامی که به اندازه نهنگ قاتل متورم شود ، قابل قبول نیست. اگر او یک بار کامل بود ، به دلیل رژیم های غذایی و تناسب اندام ، وزن خود را از دست داد ، تمام وزن (به علاوه کمی بیشتر از بالا) به محض پیدا کردن یک همسر ، برمی گردد.
اگر او دائماً در رژیم غذایی باشد و از چاق شدن می ترسد ، بلافاصله بعد از عروسی چاق می شود.
وزن آن باید در طول زندگی تقریباً یکسان باشد.
او باید چهره زیبایی داشته باشد. با گذشت سالها ، زیبایی کمی از بدن باقی نخواهد ماند و چهره به جایی نخواهد رسید ، علاوه بر این شما هر روز آن را می بینید.

5- او باید از خودش مراقبت کند
زنی که بعد از عروسی به خوک تبدیل می شود شرم آور خانواده است. او باید از خودش مراقبت کند و خودش را به شکل خود نگه دارد. زنان بعد از عروسی کمی چاق می شوند ، اما 5 و 50 کیلوگرم دو چیز متفاوت هستند. به زنان خانواده او نگاه کنید ، اگر همه آنها چاق هستند ، بهتر است سریع عقب نشینی کنید. هر روز همسرت را می بینی. اگر به آن نگاه کنید بد است و به غذای بیکنی برای صبحانه فکر می کنید بد است.

6. او باید در مورد خانواده فکر کند ، نه در مورد شغل.
شما مادر را برای فرزندان خود و نگهبان قلب انتخاب می کنید. یک مرد به حقوق دوم احتیاج ندارد ، خودش این کار را می کند. او به عقب ، در خانه و قلب احتیاج دارد.
در خانواده هایی که هر دو کار می کنند ، فرزندان به عنوان پرستار بچه و در موسسات دارای حقوق بالا پرورش می یابند و مادر برای پرداخت این همه به کار می رود.
- من بچه ها نمی خواهم.
پس ازدواج نکنید. تنها دلیل ازدواج ، ایجاد خانواده است.
-اما من یک زن موفق می خواهم.
مهم نیست حتی اگر او وقتی ملاقات کردید نگران حرفه خود باشید ، در این مورد او لعنتی در مورد حرفه خود نخواهد کرد. زنان مایل به کار نیستند ، فقط خیلی اوقات دیر می رسد. آنها دوران جوانی خود را صرف یک حرفه شغلی می کنند ، بعداً متوجه اشتباه شده و کار را رها می کنند تا از فرزندان مراقبت کنند (که احتمالاً با ناتوانی در رشد - این امر برای متولدین دیر هنگام) است. آیا شما متخصصان زن متاهل 45 ساله زیادی را می شناسید؟
زنان شاغل این کار را فقط از ضرورت انجام می دهند ، هر روز نسبت به آن ناله می کنند. آنها به همه چیز می دادند تا کار را ترک کنند و فقط با خانواده سر و کار داشته باشند.
در حقیقت ، هیچ زنی نمی خواهد کار کند. کار دنیای یک انسان است و همیشه خواهد بود. کار زنان خانه و فرزندان است.

7. او باید "خوب" باشد.
نباید مشکلی با الکل ، سیگار کشیدن و خال کوبی ایجاد کند. او نباید یک باشگاه مست و گذشته داشته باشد. فاحشه را نمی توان به همسر تبدیل کرد. هرچه شرکای جنسی وی بیشتر باشد ، احتمال اینکه طلاق به پایان برسد ، بیشتر می شود.
- بنابراین شما می گویید که همه دختران باشگاه که سیگار می کشند و می نوشند ، فاحشه هستند؟
بله
هرچه شرکای کمتری داشته باشد ، بهتر است. در حالت ایده آل ، یک باکره. به یاد داشته باشید: هرچه شرکای بیشتری وجود داشته باشند ، احتمال اینکه در 6 سال آینده طلاق بگیرید ، بیشتر می شوید و پول ، منابع و فرزندان خود را از دست خواهید داد.
اگر فکر می کنید که او به کمک نیاز دارد ، یا به او کمک می کنید ، و او تغییر خواهد کرد ، پس شما احمق هستید و دستکاری می شوید. با چنین زن ، همه چیز بد برای شما تمام می شود.

معیارهای انتخاب همسر
دختر خوبی را انتخاب کن باکره (یا با تعداد کمی شرکا) ، خانواده محور ، در ارتباطات دلپذیر ، دستیار ، لبخند و بیمار است.

8- او نباید در مقابل توافق پیش از ازدواج باشد ،
اگرچه این به شما در پس انداز کردن منابع کمک نمی کند ، اما این نشانگر خوبی است که وی در حفظ ازدواج خود جدی است.

9. او باید با شما سازگار شود
زن محبت آمیز با شما تغییر می کند و با شما سازگار می شود. غذای مورد علاقه او جدید استیک تخم مرغ خواهد بود ، او خوشحال خواهد شد که تمام 6 قسمت راکی ​​را با شما تماشا کند ، و همچنین کاری را انجام دهد که قبلاً دوستش نداشته یا انجام نداده است.
 

 

9 + 1 دلیل برای دادن فرزند خود به یک برادر کوچک

9 + 1 دلیل برای دادن فرزند خود به یک برادر کوچک


با داشتن 2 خواهر و برادر (و پسر) نمی دانم چه شکلی است که با بزرگ شدن شما شرکتی نداشته باشید. مهم نیست که چقدر می جنگید و مواقعی وجود دارد که شما فقط می خواهید آنها را از اتاق خود ناپدید کنند ، نمی توانید زندگی خود را بدون آنها تصور کنید. و سپس زمان مادر شدن شما فرا می رسد ، فرزندتان بزرگ می شود و به این فکر می کنید که چه زمانی و اگر یک یا چند خواهر و برادر به او می دهید.

اگر هنوز تصمیم نگرفته اید ، پس از 10 دلیل ارزش افزودن کودک به کودک خود را بخوانید :

- او خودخواهی نخواهد کرد:

هنگامی که کودک شما به دنیا آمد ، در آنجا متوجه می شوید که می توانید برای محافظت از آن کاری انجام دهید. وقتی کودک برای اولین بار برادر کوچک شما را می بیند ، کودک شما همان احساس را خواهد داشت.

- او یاد می گیرد که به اشتراک بگذارد:

هنگامی که فرزند دیگری در خانه وجود دارد ، کودک شما یاد می گیرد که چگونه وقت خود را در تلویزیون به اشتراک بگذارد و چگونه کوکی تراشه شکلات را به اشتراک بگذارد.

- او یاد می گیرد که مشکلات را حل کند:

بسیار زیاد برادران می جنگند. اگرچه ممکن است دوست نداشته باشید که آنها را به بحث و گفتگو بشنوید ، فرصتی وجود دارد که آنها خود را به تنهایی پیدا کنند.

- او می آموزد که تیم به چه معناست:
 
وقتی آنها به سن خود می رسند که بتوانند وظایف خود را انجام دهند ، آنگاه آنها به خوبی می فهمند که با هم می توانند آنها را انجام دهند تا به تنهایی.

- او همیشه شخصی را به بازی خواهد داشت:

دیگر نیازی به جستجوی بچه ها برای بازی کردن نیست وقتی یک برادر کوچک در اتاق بعدی دارید.

- شخصی باید یاد بگیرد و تدریس کند:

بچه ها دوست دارند چیزهایی را به بچه های دیگر نشان دهند و البته معلم بازی کنند. بنابراین چه کسی بهتر است دانش خود را به اشتراک بگذارد؟

- شخصی باید صحبت کند:

هنگامی که کودکان کم سن و سال هستند ، راحت تر از سن خود به کودکان رسیدگی کنید. 

- هنگامی که اتفاقات مهم رخ می دهد ، کسی خوشحال خواهد شد:

چه راهی بهتر برای جمع کردن همه خواهر و برادرهای خود در روز کریسمس؟ این لحظات برای همیشه به یاد می آید.

- او در سخت ترین لحظه ها کنار آنها خواهد بود:

زانو کبود؟ درجه بدی؟ قلبی ترک خورده؟ مهم نیست که مشکلی وجود داشته باشد ، خواهران و برادران همیشه در آنجا خواهند بود که همیشه در کنار او بایستند.

- او کسی را دارد که با او بزرگ شود:

دوستان می آیند و می روند ، اما خانواده همیشه در آنجا خواهند بود. با داشتن یک خواهر و برادر یا یک خواهر و برادر فرزند خود تا آخر عمر و حتی بهترین افراد شرکت می کنید.

7 از 10 نوجوان تمام دوستان خود را در رسانه های اجتماعی نمی شناسند!

مطالعه جدیدی درباره حریم خصوصی آنلاین توسط AVG ، یک برنامه آنتی ویروس مشهور منتشر شده است. نکته جالب اینجاست که این تحقیقات روشن ساخته است که بیشتر نوجوانان از آنچه در حساب رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنند پشیمان می شوند و دوستان آنلاین خود را شخصاً نمی شناسند.

در این نظرسنجی از 4000 نفر بین 11 تا 16 سال سؤال شده و مشخص شده است که 28٪ از کارهایی که بصورت آنلاین ارسال می کنند پشیمان شده اند.

یک سوم از پاسخ دهندگان محتوا را حذف کردند یا از شخص ثالث خواستند آن را حذف کند زیرا آنها آن را دوست ندارند (62٪) یا به دلیل خیلی شخصی بودن (28٪).

در حقیقت ، 18٪ آنها گفتند این چیزی است که مادرشان برایشان ارسال کرده است.

علاوه بر این ، 14٪ اعتراف کردند که شخص دیگری از آنها خواسته است چیزی را که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته بودند حذف کند.

در مورد Facebook ، 70٪ ادعا می کنند که تنظیمات خود را پیکربندی کرده اند تا به راحتی آن را پیدا نکنند. با این حال ، تنها 29٪ تمام دوستان آنلاین خود را می شناسند. و البته این به این دلیل است که بسیاری از نوجوانان آن را به عنوان رقابتی برای محبوبیت می بینند.  

جالب اینجاست که 38٪ اعتراف کرده اند که یک عضو خانواده آنها بدون مجوز به حسابهای خود رفته و 18٪ نیز گفته اند که جزئیاتی را پیدا کرده اند که هیچ کس نمی خواهد آنها را ببیند.

 

آیا می توانیم در زمان کرونا عشق را ادامه دهیم؟

آیا می توانیم عشق را ادامه دهیم؟

انتقال کرونا از طریق رابطه جنسی
زمان Covid-19 ، تمام عادات ما با محصوریت مختل می شوند. در میان آنها ، روابط صمیمی است. آیا ما هنوز هم می توانیم در طی یک بیماری همه گیر ، لذت های گوشتی را تحریک کنیم؟ دکتر سیلوین میمون ، متخصص زنان و زایمان ، آندرولوژیست و سکسولوژیست ، به ما پاسخ می دهد.

مرتباً دستان خود را بشویید ، در آرنج سرفه کنید ، بوسه نکنید ... برای مبارزه با گسترش کوروی ویروس جدید ، حرکات سد باید بیش از هر زمان دیگری رعایت شود. اگر از آغوش گرفتن اجتناب شود ، لذت های جنسی چیست؟ آیا می توانیم عشق را بدون خطر ادامه دهیم ؟ جواب چندان واضح نیست.

در هنگام مقاربت خطر بیشتری دارید؟
همانطور که توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیان شده است ، ویروس Covid-19 " از طریق قطرات تنفسی که هنگام سرفه شدن از بینی یا دهان بیرون می آید ، از فرد به فرد دیگر منتقل می شود. یا عطسه می کند . " بنابراین ، آلودگی می تواند در هر زمان و در هر شرایطی از جمله در یک رابطه صمیمی اتفاق بیفتد. " تاج خورشید یک بیماری مقاربتی نیست، اما تماس فیزیکی درگیر روابط جنسی می تواند خطرناک باشد،" می گوید: دکتر سیلوین میمون. تنفس شدید و تسریع شده ، آغوش طولانی ، آغوش و لمس می تواند خطرات قابل توجهی را تشکیل دهد.

با شریک زندانی خود عشق بورزید
برای شرکای مهار ، حرکات موانع را نباید در طول مقاربت جنسی نادیده گرفت. این روانشناس زن به یاد می آورد: " شما باید قبل و بعد از هر مقاربت به فکر شستن دست های خود باشید و در صورت عطسه به جای چهره شریک زندگی خود از آرنج استفاده کنید ." اقداماتی که احترام آن در طی یک رابطه گوشتی دشوار است . "تمایز از رابطه جنسی است که به لحاظ نظری شما سر خود را کمی به طوری که ما در هوشیاری از دست دادن نیست. با این حال، در متن جاری، هدف این است که مراقب باشند تا از خود محافظت کنند"، توضیح می دهد او

برای افرادی که در کنار یکدیگر محصور نیستند ، مسئله ابطال مطرح نمی شود ، تحمیل می شود. در گواهی جابجایی شرم آور ، عنوان " برو به دیدن معشوق خود" ظاهر نمی شود. بنابراین برای صبر و شکیبایی ، ما از پیام های شیطانی ، که به آنها Sextos یا لذت های انفرادی نیز گفته می شود ، خوشحال می شویم ، خصوصاً به کمک سکستوها.

رابطه جنسی ایمن توصیه می شود
در زمان Covid-19 ، بنابراین بهتر است محتاط باشید ، حتی با توجه به رابطه جنسی. برای این کار، دکتر سیلوین میمون توصیه تمرین رابطه جنسی سالم، یک جایگزین سالم بدون تماس، استفاده در طول ورود ایدز در سال 1983. " ما می توانیم ناز کنم یا جلق زدن در مقابل یک دیگر به درگیر کردن شخص دیگر و بدون کوچکترین تماس جسمی از آن لذت ببرید. همچنین تمرین سکستینگ ، ارسال یا دریافت پیام های ناپسند نیز برای حفظ میل توصیه می شود. " بنابراین فرصتی برای کشف راههای دیگر عشق ورزی ، که از نظر تئوری هیچ خطری از دیدگاه عفونی ایجاد نمی کند.

دختران مجرد

زیرا دختران مجرد رابطه جنسی بهتری دارند
پسرها ممکن است ادعا کنند که انحنای زنان را دوست دارند (بالاخره ، دیمیتریس نیز در یکی از اعترافات خود این را گفت) اما خبر خوب در اینجا متوقف نمی شود. من کامل ترین مقاله را در yourtango.com پیدا کردم که به تحلیل دلایل بهتر بودن دختران آبدار و کرکی در رابطه جنسی می پردازد. بنابراین ، پسران این سرزمین ، اگر به ما گوش فرا دهید ، اکنون هشت دلیل خوب برای قرار دادن یک زن با اندازه واقعی در رختخواب خود دارید.
آنها به طور غریزی مردان را جذب می کنند

"مردان از نظر جسمی و تحریک جنسی از نظر بصری تحریک می شوند و به توانایی او در داشتن فرزندان سالم مرتبط است. تومی مورگان ، متخصص رابطه جنسی می گوید: "زنی با منحنی ، سینه ، ران و باسن بزرگتر باعث جذب غریزی و تمایل به تولید مثل می شود." چیزی که تحریک کننده است و نعوظ را در طول رابطه جنسی دائمی نگه می دارد. این تنها باید طرفین را راضی کند.
آنها اجساد برای کشف دارند

بدیهی است ، زنانی که حجم بیشتری دارند ، مناطق بیشتری برای اکتشاف و مناطق قابل توجهی از لحاظ هیدروژن دارند. مردان توجه بیشتری به بدن کرکی ترین زنان می کنند و بیشتر آنها را فریب می دهند. همچنین ، این امکان وجود دارد که به اصطلاح "اسپانیایی" وجود داشته باشد ، هر چقدر مهم باشد که ما این کار را انجام دهیم ، یک امتیاز در مقدمات است و یکنواختی را می شکند.
این همان چیزی است که برای نگرش خاص مورد نیاز است

منحنی ها انعطاف پذیر هستند ، به این معنی که وقتی زن حرکت می کند ، آنها نیز حرکت می کنند. در موقعیت های خاصی ، مانند زمانی که زن در بالا یا به سبک سگ کوچولو قرار دارد ، حرکت در بدن نیز مانند صداها قابل توجه است. وقتی قسمت های وابسته به عشق شهوانی بدن را می بینید که زنده هستند ، تحریک کننده است. ما این را نمی گوییم اما متخصص مورگان است.

آنها ناخوشایند هستند
لورل هاوس ، کارشناس روابط می گوید: دخترانی که اضافه وزن دارند اما با اعتماد به نفس نیز بهترین جنسی را دارند. اما ما در مورد دخترانی صحبت می کنیم که بدن خود را کاملاً پذیرفته و پذیرفته اند. هاوس می گوید: "اگر سعی می کنید با دوری از نگرش های خاص ، نواقص خود را پنهان کنید ، پس از آن شدت تجربه را کاهش داده و احساس ترس ، گناه و شرم را در رختخواب خود قرار می دهید."

این برای گرفتن است
چرا فکر کردید که گیره ها را چنگ می زنند؟ برای گرفتن آنها اگر فقط استخوان وجود دارد ، چه چیزی را می توان گرفت؟ هاوس می گوید: "آنها می خواهند در کنار بدن زن بخوابند و تصور نکنند که برادر کوچک آنها در کنار آنها باشد."

آنها آغوش کاملی را ایجاد می کنند

کلی شیباری ، اولین مدل پلاس هاوس پنتهاوس می گوید: "دختران دارای منحنی ، وقتی احساس خوبی نسبت به بدن خود دارند ، آغوش خوبی می کشند و یک ضرورت برای نوازش هستند ، بنابراین این تماس طبیعی باعث افزایش صمیمیت می شود."
آنها دختران با شوخ طبعی هستند

رابطه جنسی قبل از ازدواج

شیباری می گوید: "دختران دارای منحنی معمولاً حس بهتری دارند ، که قطعاً یک خواب در خواب است." به طور دقیق ، وی گفت که مردم فراموش کرده اند که خنده می تواند به عنوان جسمی غیرفعال باشد.

آنها کم اهمیت تر هستند

زنان آبدار با اعتماد به نفس تمایل دارند خیلی بیشتر از زنان دیگر شرکای خود و نواقص خود را بپذیرند. اتفاقی که باعث می شود تجربه جنسی زیباتر شود و رابطه آرام تر شود.

9 نکته جنسی که متخصصان سکس دوست دارند شما بدانید

9 نکته جنسی که متخصصان سکس دوست دارند شما بدانید ...
چند نفر از شما حداقل یک بار در زندگی شما به یک متخصص جنسی مراجعه کرده اید؟ احتمالاً خیلی کم ، یا اصلاً هیچ کدام؟ به همین دلیل ما به جمع آوری نکات مهم روانشناسان فکر کردیم که زندگی عشق شما را به سطح بعدی سوق می دهد. شما در یک رابطه هستید یا به تنهایی ، یادداشت برداری کنید ، زیرا قطعاً به آنها احتیاج خواهید داشت ، زیرا این نکات 100٪ موفق هستند و در عمل آن را خواهید دید!
# 1 جنسیت کامل نیست (و نباید باشد). هیچ مرد کامل وجود ندارد ، چرا باید یک شریک کامل وجود داشته باشد؟ شما مهارت جادویی ندارید که دقیقاً آنچه را که شریک زندگی شما می خواهد و دوست دارد حدس بزند. آن را برای خودتان ببینید: شما بدن خود را دقیقاً می دانید ، اما این بدان معنی نیست که شما می دانید چه چیزی فرد دیگری را راضی می کند. ممکن است روزی ارگاسم وحشتناکی را که داشته اید فراموش کنید ، اما همیشه رابطه عاشقانه با آن پسری را که بدن شما با آنها مطابقت داشته و کاملاً ارتباط برقرار می کند ، به یاد خواهید آورد.
# 2 شما اشتیاق ایجاد می کنید. ممکن است همیشه برای داشتن رابطه جنسی اشتهای نداشته باشید و این حس دارد ، اما اگر با فرد مناسب هستید ، با شخصی که دوست دارید ، یک لمس تنها برای ایجاد تنش در بدن کافی است. احساساتی مانند شادی شدید ، هیجان و حتی عصبانیت در رختخواب شما به شور و شوق تبدیل می شود.
# 3 رابطه جنسی خوب مربوط به تجربه نیست. این بدان معنا نیست که برای اینکه در رختخواب خوب باشید باید یک گذشته جنسی قوی داشته باشید. شما ممکن است فقط در زندگی خود دو بار رابطه جنسی داشته باشید و فقط آن را انجام دهید. رابطه جنسی یک احساسات و یک بیان آزاد است و هرچه بیشتر درباره آن فکر نکنید ، بهتر است. بنابراین نگران نباشید و نگران عملکرد خود باشید.
شماره 4 بیشتر زنان خود راضی هستند. این دیگر نباید تابو باشد. زن و مرد هر دو خودارضایی می کنند که کاملاً طبیعی و سالم است. به این ترتیب که بدن خود را بهتر یاد می گیرید ، می دانید چه چیزی را دوست دارید ، با این نتیجه که به احتمال زیاد به ارگاسم می روید و با شریک زندگی خود رابطه جنسی برقرار می کنید. بنابراین اگر چنین کردید شرمنده شوید. و اگر این به شما کمک بیشتری می کند: بیش از 50٪ از زنان و مردان در برخی از نقاط زندگی از ویبراتور استفاده کرده اند.
شماره 5 مراقب زندگی جنسی خود باشید و حتی در زمان مجرد بودن به آن علاقه مند شوید. رابطه جنسی نه تنها هنگام رابطه داشتن باید شما را نگران کند بلکه همچنین هنگام داشتن شریک زندگی نیز رابطه ای نداشته باشد. آزمایش و یادگیری آنچه دوست دارید ، باعث می شود که در هنگام وقوع ، از رابطه جنسی بهتر لذت ببرید. به این فکر کنید که چطور دوست دارید زندگی جنسی شما باشد ، آنچه فکر می کنید او گم شده است و چه چیزهایی را برای بهتر شدن او می خواهید. چنین بحث هایی با خودتان ضروری است و به نفع شما بسیار خواهد بود.
شماره 6 نگران چگونگی ظاهر شدن نقطه حساس خود نباشید. شریک زندگی شما هرگز با آن برخورد منفی نخواهد کرد و مطمئناً نواقصی را که شناسایی کرده اید نمی بیند. تمام دستگاه های تناسلی خصوصیات خاص خود را دارند و از مرد به مرد دیگر و از زن به زن متفاوت است که کاملاً طبیعی است.
شماره 7 هرگز شرمنده نباشید چیزهای جدید را در رختخواب امتحان کنید. اگر کنجکاو هستید و می خواهید چیزی را امتحان کنید ، فقط شرمساری را کنار بگذارید و این کار را انجام دهید! در رابطه جنسی هیچ گونه اشتباه و درستی وجود ندارد. در این زمینه همه چیز مجاز است! اگر خود را محدود کنید ، مثل این است که از امتحان کردن بهترین جنسیت زندگی خودداری کنید ، که ممکن است در پس چنین تجربه جدیدی پنهان باشد.
# 8 جنسیت نباید باعث درد شما شود ، حداقل ناخوشایند نیست. در صورت لزوم از روان کننده استفاده کنید و مقدمات را از دست ندهید ، بنابراین می توانید بدون درد از رابطه جنسی لذت ببرید. اگر در حین رابطه جنسی احساس درد دارید ، برای جلوگیری از بروز مشکلات جراحی ، سوزش یا عفونت در واژن از متخصص زنان یا متخصص پوست خود مشورت کنید.
شماره 9 مشاوره جنسی شماره یک: آزاد باشید و شرمنده نشوید. تنها در این صورت شما و شریک زندگی تان از رابطه جنسی لذت خواهید برد. تابوها را فراموش کنید و فقط رها کنید! هر کس که در رختخواب است ، آنچه را دوست دارد انجام می دهد و از خودشان تشکر می کند و هیچ کس حق ندارد درباره ترجیحات جنسی شما قضاوت کند. حتی اگر افرادی در آن دخیل باشند ، دلیلی برای کمترین اهمیت وجود ندارد.
 

اسپرم برای سلامتی مفید است و این اثبات است!

اسپرم برای سلامتی مفید است و این اثبات است!
ما این را نمی گوییم ، علم! روانشناسان هلندی ، پس از یک مطالعه جدید ، به این نتیجه رسیده اند که در هنگام مقاربت جنسی ، هنگامی که زنان برانگیخته می شوند ، می توانند با تمایل بیشتری انجام دهند ، کارهایی که در نظر دارند ، اگر بخواهید ، منزجر کننده یا حداقل این است که آنها چنین خوشایند را انجام نمی دهند. ما فقط در مورد رابطه جنسی دهانی صحبت نمی کنیم ، بلکه به مواردی جسورانه تر می رویم.
در این نظرسنجی از خانمها خواسته شد تا استخوان خیس شده خون (که در واقع جوهر قرمز بود) و برخی از کاندومهای مورد استفاده را درون یک کاسه لمس کنند (که در واقع مورد استفاده قرار نگرفته اند اما با روان کننده ریخته شده اند). نکته تکان دهنده این است که زنان از این ایده که لمس استخوان "خونین" شده ، منزجر شده و ترجیح می دهند کاندوم را لمس کنند.
نتیجه گیری این تحقیق مهم است: دختران ، منی از مزایای سلامتی زیادی برخوردار است. اگر برای قانع کردن شما کافی نیست ، آنها را بخوانید:

1. یک ضد افسردگی طبیعی است.
2. استرس را کاهش می دهد.
3. کیفیت خواب را بهبود می بخشد.
4- انرژی بدن را افزایش می دهد (زیرا حاوی پروتئین است).
5- به تمرکز کمک می کند.
6. حافظه را بهبود می بخشد.
7. وضوح ذهنی را افزایش می دهد.
8- در بارداری کمک می کند.
9- باعث تحریک جنسی بیشتر زنان می شود.
10. درد را کاهش می دهد.

آیا می توانید آن را تصور کنید؟ از این گذشته ، طبیعت به خوبی می داند چه می کند و هیچ چیز را به فرصت نمی سپارد. برخی از مواد شیمیایی موجود در اسپرم ، مانند تستوسترون ، استروژن ، پرولاکتین ، پپتیدها ، اکسی توسین ، سروتونین و االاتونین ، از مزایای سلامتی قابل توجهی برخوردار هستند. فکر کنید بدون نیاز به خرید ویتامین ها و مکمل ها از داروخانه می توانید به بدن خود کمک کنید!

10 مورد که شما هرگز نباید به یک مرد بگویید

10 مورد که شما هرگز نباید به یک مرد بگویید
بدون شک مواردی ممنوع (!) وجود دارد که هرگز نباید به یک مرد گفت. فقط به این دلیل که آنها می توانند ساده تر ، منطقی تر و واضح تر از آنچه فکر می کنیم فکر نکنند به این معنی نیست که می توانیم بگوییم که این موضوع بدون هیچ گونه توضیحی به سر ما می آید! به ویژه آنهایی که ما همه جزئیات ما را از محیط دریافت می کنیم.
بیایید خودجوش باشیم اما به شکلی خوب. اگر قرار باشد چیزی را بگوییم که باعث ناراحتی ، سوء تفاهم و در نهایت صدمه زدن به دوست ما شود ، خوب است که به جای صحبت کردن در آن لحظه دوباره فکر کنیم یا کاری دیگری انجام دهیم!
"من هیچی ندارم ، خوبم"
متداولترین حمله ای که بدون شک همه گفته اند! و اگر شخصی باشد که آن را انکار کند ، دروغ می گوید! زیرا این جواب به طور اتفاقی توسط ما داده نمی شود ... هدف دارد! ما می خواهیم استقامت شما را آزمایش کنیم و می خواهیم ببینیم که در پایان چقدر با ما برخورد خواهید کرد! اما آقایان از شما سؤال می کنند و آنها واقعاً می خواهند بدانند که ما چه چیزی داریم. عجیب؟ (!) بنابراین اجازه دهید با اولین پاسخ دهیم!
"آنچه من می پوشم باعث می شود چربی به نظر بیایم؟"
دام سوال! از طرف ما ، می خواهیم بدانیم که آیا فکر می کنید پوند اضافی به دست آورده ایم و آیا بازهم جذابیت خود را پیدا می کنید. مردان دیدگاه متفاوتی دارند. سؤال کردن از آنها به این معنی است که به سؤال شما بطور خودکار پاسخ داده می شود و از اینکه جواب می دهد خجالت می کشید. اما آنها شما را خوب (واقعاً!) می دانند. آنها متوجه تغییرات کوچک شما نمی شوند!
"اجازه دهید این کار را انجام دهم ، شما نمی دانید."
با این حمله ، شما قطعاً ماهیت مردانه دوست خود را "تنزل" می دهید. فکر نکنید خیلی زیاد است زیرا مردها اینطور فکر می کنند. آنها فکر می کنند شما آنها را به چالش می کشید و آنها نمی خواهند! شما تصمیم می گیرید که می خواهید کار (خانه) را به عهده بگیرید ، زیرا می خواهید سریعتر این کار را انجام دهید و او سخنان شما را متفاوت ترجمه می کند و او آن را به عنوان یک بی کفایتی از طرف خودش می فهمد!
"شما خیلی ناز هستید ... مثل اینکه دوست دختر ندارید؟"
این یک ضربه واضح در زیر کمر است! کلمات بی فایده است! شما هرگز نباید این را بگویید. دلایل آن واضح است! کلمه گلیکولیس به کسی اطلاق می شود که زیر سن خاصی باشد (معمولاً بسیار جوان است) و روحیه غیر دوستانه شما را نشان می دهد و در حقیقت شما او را به عنوان مرد "لغو" می کنید. گلیکولی ؟؟ این در گوش او به عنوان یک کلمه تحقیرآمیز که ویژگی های غیر مردانگی او را نشان می دهد طنین انداز خواهد شد!

"شما یک دختر را در آینده بسیار خوشحال خواهید کرد."
لحظه ای ناخوشایند! اول از همه ، اگر این احتمال وجود داشت که شخص دیگر شما را از نظر جنسی ببیند ، چه می کنید؟ شما او را به طور عادی زمین می کنید!
"آیا چیزی که می پوشم پوست بیشتری از آنچه نشان می دهد نشان می دهد؟"
بدون شک بدون شک. فکر می کنی برایش مهم نیست؟ مرد؟ (!)

"من شما را به عنوان برادرم دارم."
وای! این ضربه ای نیست که زیر کمر باشد بلکه مستقیماً به قلب است!

"چه فکر می کنی؟"
سؤالی که توسط آنها به عنوان یک دام تلقی می شود! آنها می فهمند که شما می خواهید آنها را امتحان کنید! و از آنجا که آنها اینگونه عمل می کنند ، خجالت می کشند و می گویند بله.
"آنگاه به سادگی متوجه شدیم. فکر می کنی نمی توانم به تنهایی در را باز کنم؟ "
اما آنها همه اهداف خوب دارند تا به شما نشان دهند که بچه های خوب چقدر هستند و چقدر مهربان هستند و شما آنها را از خود دور می کنید!

"سابق من این کار را کرد."
هیچ کس ، حتی شما (به هر حال آن را پنهان نکنید) نمی خواهد با سابق مقایسه شود. اشتباه بزرگ و غیررسمی! به شدت از آن جلوگیری کنید! شما آنها را کامل می کنید و آنها متعاقباً مغرضانه خواهند بود که هر کاری که انجام می دهند ، سابق شما را به شما یادآوری می کند. فرض کنید تصور می کنید که هنوز بر آن غلبه نکرده اید!

7 چیزهایی که متوسط ​​را از جنس کامل تشخیص می دهد!

7 چیزهایی که متوسط ​​را از جنس کامل تشخیص می دهد!
مردم عصبانی می شوند و می گویند که رابطه جنسی مانند پیتزا است. حتی اگر به درستی ساخته نشود ، اما هنوز هم خوشمزه است! مسئله این است که رابطه جنسی تقریباً همیشه خوب است ، زیرا شما فقط رابطه جنسی دارید. اما مواردی وجود دارد که می تواند آن را بسیار بهتر کند!
در زیر 7 مورد را ببینید که می تواند یک رابطه جنسی متوسط ​​را در فراموش نشدنی از بین ببرد!

 

1. شیمی

این احتمالاً مهمترین ماده برای رابطه جنسی مناسب است. فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر تمایز قائل شوید. رابطه جنسی بدون شیمی مانند انجام این کار برای برآوردن نیاز شما بدون کل فرآیند ارائه رضایت واقعی است.
2. احساس ناراحتی نکنید

سکس خجالت زده فقط شرم آور است وقتی اجازه می دهید این اتفاق بیفتد. اگر با هم احساس راحتی می کنید ، رضایت شما به سطوح دیگری خواهد رسید! با وجود لحظات ناخوشایند که اتفاق می افتد طبیعی است ، مانند صداهای عجیب بدن و مایعات بدن ، به نظر نمی رسد که دلسرد شوید و باعث لذت بخش تر رابطه جنسی می شوید.
3. بدانید که شریک زندگی شما می خواهد شما را راضی کند

شما به راحتی می توانید درک کنید وقتی شریک زندگی شما فقط به فکر خود است و علاقه ای به رضایت خود شما ندارد. اگر احساس می کنید رضایت شما را جلب نمی کند ، قطعاً چیزی است که می تواند کیفیت رابطه جنسی را در هیچ زمانی خراب نکند. اما اگر شما هم هیجان زده هستید و هم به رضایت متقابل علاقه مندید ، پس این به خودی خود می تواند فارغ از تکنیک یا تجربه شما رابطه جنسی کاملی ایجاد کند!
4- مقدماتی

برای برخی از افراد ، سفر مهمتر از مقصد است. معمولاً این سفر شامل رابطه جنسی مقدماتی و دهانی زیادی است. همچنین ، هر چه مقدمات طولانی تر شود ، برانگیختگی جنسی شما بیشتر می شود. خود را به عنوان یک آتشفشان تصور کنید که شهوانی را جمع می کند تا رسیدن به اوج خود.
5- چیز جدیدی کشف می کنید

البته این اتفاق هر بار که رابطه جنسی داشته باشید اتفاق نمی افتد ، اما هر بار که چیز جدیدی را کشف می کنید که شما را تحریک می کند ، به طور خودکار رابطه جنسی را منحصر به فرد می کند. چه آن را با هم امتحان کنید و چه شریک زندگی خود چیزهای جدیدی را به شما یاد می دهد ، با این وجود ، این یک راه مهم برای پیاده کردن از اتاق خواب شماست!
6. میل وحشی

رابطه جنسی وحشی با میل بدوی چیزی است که شما را به بعد دیگری سوق می دهد. به جای اینکه طرف سرگرم کننده جنس را در آغوش بگیرید ، زیبایی های وحشی خود را به خود جلب کنید. بدن شما مانند دو دستگاه است که برای ارائه لذت بدون عاشقانه غیر ضروری طراحی شده است. این نوع سکس است که در برخی فیلم ها باعث می شود در عین حال بسیار وحشی و زیبا به نظر برسد.
7. ارتباط مستقیم

این که سالها به تازگی ملاقات داشته باشید یا رابطه برقرار کرده باشید ، برقراری ارتباط مستقیم و درک خواسته ها و نیازهای یکدیگر از مهمترین عناصر یک رابطه عاشقانه است. شما از دادن دستورالعمل های دقیق در مورد چگونگی انجام هر کاری متوقف می شوید. البته بعضی اوقات بعضی دستورالعمل ها لازم است و همیشه باید در مورد آنچه می خواهید مشخص باشید. با این حال ، آنچه باعث می شود 2 عاشق عاشق رابطه خوب شوند ، خودجوش بودن و طبیعی بودن آن است.

10 مرد پاسخ دادند که چرا دیگر آن را روی میله های ما نمی اندازند
ما آماده می شویم و عروسک می شویم تا بیرون بیایم. ما با دوستان خود در نوار می نشینیم و اولین نوشیدنی ها را سفارش می دهیم. بدنمان را می لرزیم ، لبخند می زنیم ، کمی به اطراف نگاه می کنیم اما عجیب است. کجا هستند این مردانی که روزی یک بار توسط مردان ما گفته می شدند که محاصره شده اند و از طریق تلفن توزیع می شوند؟

از ده مرد سؤال کردیم و ده جواب مختلف به این سؤال دادیم "چرا دیگر آن را در میله نمی ریزید؟"
مریخ ، 27 ساله است
"من فقط از رد می ترسم. بیایید فقط بگوییم که اکثر زنان این کار را به روش بد انجام می دهند. "

نیکلاس ، 23 ساله
"از آنجا که مجبورم نوشیدنی بنوشم و به ندرت فرانک اضافی برای مصرف الکل دیگران مصرف می کنم. من ترجیح می دهم آنها را به خاطر لذت خودم به آنها برسانم "

استفانوس ، 31 ساله
"آنگاه به سادگی متوجه شدیم. بگذار توپ هم مرا نگیرد "
دیمیتریس ، 36 ساله است
"آنگاه به سادگی متوجه شدیم. بلکه انسان به اندازه کافی برای پذیرش آن ".

جورج 29 ساله
"از آنجا که هر بار که ماده خاکستری زیادی را هدر می دهم برای فکر کردن برای حمله خوب شروع می کنم. با توجه به مصرف الکل در طی این فرایند ، نتیجه می گیرم که حمله ای که ممکن است به آن فکر کنم ممکن است 100٪ ناکام باشد و بنابراین بی ثمر است. "

تاناسیس ، 38 ساله
"از آنجا که رابطه جنسی اکنون بسیار آسان است که نیازی به پیش تعطیلات ندارید"
کاستاس ، 42 ساله
"چرا شما دختران بلندی شدید!"

مانوس ، 34 ساله
"از آنجا که شما نمی دانید چه می خواهید. تمام شب را نگاه کن و به محض اینکه به شما نزدیک شدیم ، آه من یک پسر دارم "

پاناجیوتیس ، 30 ساله
"از آنجا که من هرگز دختری را در یک نوار پیدا نکردم. آیا اکنون این اتفاق خواهد افتاد؟ "

جان ، 44 ساله
"چرا الان بهم پرت می کنی؟"

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/