روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

7 چیزهایی که متوسط ​​را از جنس کامل تشخیص می دهد!

7 چیزهایی که متوسط ​​را از جنس کامل تشخیص می دهد!
مردم عصبانی می شوند و می گویند که رابطه جنسی مانند پیتزا است. حتی اگر به درستی ساخته نشود ، اما هنوز هم خوشمزه است! مسئله این است که رابطه جنسی تقریباً همیشه خوب است ، زیرا شما فقط رابطه جنسی دارید. اما مواردی وجود دارد که می تواند آن را بسیار بهتر کند!
در زیر 7 مورد را ببینید که می تواند یک رابطه جنسی متوسط ​​را در فراموش نشدنی از بین ببرد!

 

1. شیمی

این احتمالاً مهمترین ماده برای رابطه جنسی مناسب است. فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر تمایز قائل شوید. رابطه جنسی بدون شیمی مانند انجام این کار برای برآوردن نیاز شما بدون کل فرآیند ارائه رضایت واقعی است.
2. احساس ناراحتی نکنید

سکس خجالت زده فقط شرم آور است وقتی اجازه می دهید این اتفاق بیفتد. اگر با هم احساس راحتی می کنید ، رضایت شما به سطوح دیگری خواهد رسید! با وجود لحظات ناخوشایند که اتفاق می افتد طبیعی است ، مانند صداهای عجیب بدن و مایعات بدن ، به نظر نمی رسد که دلسرد شوید و باعث لذت بخش تر رابطه جنسی می شوید.
3. بدانید که شریک زندگی شما می خواهد شما را راضی کند

شما به راحتی می توانید درک کنید وقتی شریک زندگی شما فقط به فکر خود است و علاقه ای به رضایت خود شما ندارد. اگر احساس می کنید رضایت شما را جلب نمی کند ، قطعاً چیزی است که می تواند کیفیت رابطه جنسی را در هیچ زمانی خراب نکند. اما اگر شما هم هیجان زده هستید و هم به رضایت متقابل علاقه مندید ، پس این به خودی خود می تواند فارغ از تکنیک یا تجربه شما رابطه جنسی کاملی ایجاد کند!
4- مقدماتی

برای برخی از افراد ، سفر مهمتر از مقصد است. معمولاً این سفر شامل رابطه جنسی مقدماتی و دهانی زیادی است. همچنین ، هر چه مقدمات طولانی تر شود ، برانگیختگی جنسی شما بیشتر می شود. خود را به عنوان یک آتشفشان تصور کنید که شهوانی را جمع می کند تا رسیدن به اوج خود.
5- چیز جدیدی کشف می کنید

البته این اتفاق هر بار که رابطه جنسی داشته باشید اتفاق نمی افتد ، اما هر بار که چیز جدیدی را کشف می کنید که شما را تحریک می کند ، به طور خودکار رابطه جنسی را منحصر به فرد می کند. چه آن را با هم امتحان کنید و چه شریک زندگی خود چیزهای جدیدی را به شما یاد می دهد ، با این وجود ، این یک راه مهم برای پیاده کردن از اتاق خواب شماست!
6. میل وحشی

رابطه جنسی وحشی با میل بدوی چیزی است که شما را به بعد دیگری سوق می دهد. به جای اینکه طرف سرگرم کننده جنس را در آغوش بگیرید ، زیبایی های وحشی خود را به خود جلب کنید. بدن شما مانند دو دستگاه است که برای ارائه لذت بدون عاشقانه غیر ضروری طراحی شده است. این نوع سکس است که در برخی فیلم ها باعث می شود در عین حال بسیار وحشی و زیبا به نظر برسد.
7. ارتباط مستقیم

این که سالها به تازگی ملاقات داشته باشید یا رابطه برقرار کرده باشید ، برقراری ارتباط مستقیم و درک خواسته ها و نیازهای یکدیگر از مهمترین عناصر یک رابطه عاشقانه است. شما از دادن دستورالعمل های دقیق در مورد چگونگی انجام هر کاری متوقف می شوید. البته بعضی اوقات بعضی دستورالعمل ها لازم است و همیشه باید در مورد آنچه می خواهید مشخص باشید. با این حال ، آنچه باعث می شود 2 عاشق عاشق رابطه خوب شوند ، خودجوش بودن و طبیعی بودن آن است.

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی