روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

سیستم ماهیچه ای چه غذاهایی را دوست دارد؟

سیستم ماهیچه ای چه غذاهایی را دوست دارد؟

روز شنبه شانزدهم ژانویه ، من را به نمایش "زندگی من" ساخته میشیلیس کفالویانیس ، در مگا ، با موضوع سیستم عضلانی دعوت کردم. به عنوان یک متخصص تغذیه ورزشی از من خواسته شد تا در مورد تأثیر رژیم بر توده عضلانی و اینکه بطور کلی یک ورزشکار باید چه چیزی بخورد صحبت کنم.

محرک بحث ... پنج غذای محبوب بود که اغلب صفحه یک ورزشکار را تشکیل می دهند. تخم مرغ ، شیر ، سینه مرغ ، سیب زمینی شیرین.

آیا مؤثر است یا در مورد هیچ چیز صحبت زیادی نشده است؟
در ابتدا مشخص شد که برای افزایش توده عضلانی ، یعنی صف آرایی به منظور ساده تر کردن آن ، ابتدایی ترین چیز داشتن محرک ، یعنی تمرین های مقاومت است. مهم نیست که چه تعداد سفیده غذا بخوریم ، اگر وزن خود را بلند نکنیم ، قرار نیست اسلحه بسازیم! بلکه برای بلند کردن وزن ، اگر مرغ زیادی بخوریم ، بسته شش آرزو را سریعتر نمی گیریم.

تأکید شد که مهمترین چیز برای به دست آوردن یک siluette ورزشی برآورده کردن نیازهای انرژی ، کربوهیدرات و آب ما است و از آنجا که طبق تصاویر تصاویر دشمن خوب است بهترین است ، هیچ دلیلی برای اضافه بار بدن ما وجود ندارد. با پروتئین در این مرحله همچنین می خواهم تأکید کنم که هیچ مکمل بر رژیم غذایی برتری ندارد ، دلیلی ندارد که به استفاده بی پروا از ایدزها متوسل شوید و رژیم به تنهایی در صورت ترکیب با ورزش ، اثر آنابولیک بسیار خوبی دارد. فقط در موارد خاص مانند ورزشکاران نخبه و در راستای یک متخصص تغذیه متخصص می توان مکمل های اضافی توصیه کرد. با پایان یافتن بحث ، نمی توان به ذکر شیر و ترکیب آن اشاره کرد که برای تقویت عضلات مفید است.

 

منبع : بیتوته

dnp در بدنسازی به چه معناست ؟

مسمومیت با DNP در سالن های بدنسازی
صدها مکمل رژیم غذایی ، قرص لاغری و حتی آنابولیک به صورت رایگان در اینترنت و در فروشگاههای مختلف فروش عرضه می شود. هر کس می تواند آنها را بدون هیچ گونه کنترل و محدودیتی دریافت کند. در حقیقت ، اکثر آنها به صورت چک شده و قانونی تبلیغ می شوند ، بدون شک چیزی مشابه.

DNP - 2،4-دینیتروفنول
عدم وجود مکانیسم کنترل دقیق و رضایت بخش ، باعث می شود تا بسیاری از ورزشکاران جوان (حرفه ای ها و آماتورها) بلکه افراد عادی نیز به دریافت چنین محصولاتی با کیفیت و مشروعیت مشکوک بپردازند. در سالهای اخیر ، دارویی به نام dnp (2،4-dinitrophenol) ، که بصورت آزاد فروخته می شود ، درگیر شده و با چندین مرگ در سراسر جهان مرتبط است.

استفاده از آن در طول جنگ جهانی اول ، هنگامی که از آن برای ساخت مواد منفجره در کارخانه های مهمات فرانسه استفاده شد ، آغاز شد. خطر آن آشکار بود از آنجایی که چندین کارگر در این کارخانه ها ناگهان وزن خود را از دست داده بودند ، زیاد عرق می کردند ، دمای بدن زیادی داشتند و برخی از آنها حتی درگذشتند.

در سال 1933 ، دو دانشمند در دانشگاه استنفورد (موریس تاینتر-ویندزور برش) گزارش دادند که dnp 50٪ سوخت و ساز بدن را تحریک می کند و می تواند به عنوان آماده سازی از بین رفتن چربی ، تا 1.5 کیلوگرم در هفته استفاده شود.

خطرات استفاده طولانی مدت
با این وجود ، آنها به خطرات استفاده طولانی مدت در مقادیر زیاد اشاره کردند. این به دنبال پنج سال استفاده بدون توقف از این فرآورده بود که در ابتدا بی خطر به نظر می رسید. اما به تدریج ، عوارض جانبی آن آشکار شد ، از ضایعات پوستی ساده گرفته تا مرگ که منجر به گزارش آن برای انسان بسیار خطرناک و سمی شد و استفاده از آن در سال 1938 متوقف شد.

در اصل ، dnp با دخالت در تولید تبدیل انرژی برای تولید گرما ، میزان متابولیک را افزایش می دهد ، که در ابتدا ممکن است اسیدهای چرب بیشتری را بسیج کرده و به کاهش چربی کمک کند ، اما در موارد مصرف بیش از حد ، این می تواند کشنده باشد ، به دلیل از گرمای بیش از حد آن می تواند

اگرچه سمی است ، اما به طور عادی فروخته می شود
اگرچه برای مصارف انسانی سمی و غیرقانونی تلقی می شود ، اما امروزه به عنوان سموم دفع آفات به فروش می رسد. بنابراین بسیاری از بدن سازان ، ورزشکاران آماتور و افراد عادی با هدف کاهش وزن ، آماده سازی مقدمات را از طریق اینترنت ، بدون هیچ کنترلی و بدون هیچگونه دستورالعمل انجام می دهند. تاکی کاردی ، استفراغ ، هایپرترمی ، استرس و اضطراب غیر قابل توضیح برخی از علائمی هستند که حتی می توانند منجر به مرگ شوند.

آژانس استاندارد مواد غذایی انگلستان dnp را به عنوان "یک ماده شیمیایی صنعتی شناخته می شود که دارای اثرات جدی کوتاه مدت و طولانی مدت است ، که می تواند برای سلامتی انسان بسیار خطرناک باشد" را تشخیص می دهد و به مصرف کنندگان توصیه می کند که هیچ کالایی حاوی DNP مصرف نکنند. در هر سطحی

در نتیجه
جامعه علمی جهانی ، ارگانها و خدمات صالح ، باید نیروهای خود را متحد کرده و برای فروش آنلاین قوانین و قوانین وضع کنند. آنها باید استفاده بی پروا از داروهای خطرناک را متوقف کنند و شهروندان را از خطرات و عوارض جانبی آگاه سازند.

در زمان ما برای هر مرد در هر سن و جنسیتی غیرقابل تصور است که بتواند داروهای مختلفی را از خانه خود بدون نظارت و دستورالعمل پزشکی سفارش دهد. از این گذشته ، جامعه ای که می خواهد به نام بالغ ، مترقی و دموکراتیک شناخته شود ، مدیون خود است!

 

فشارهای قلبی و سلامت قلب

فشارهای قلبی و سلامت قلب
یو پی اس های فشار از نظر خیلی ها و نه ناعادلانه ، بهترین ورزش محسوب می شوند ، و این بدان دلیل است که می توانید فقط با یک تمرین ، بسیاری از گروه های عضلانی را آموزش دهید. به طور خاص تر ، شما triceps دست ها ، deltoids قدامی (قسمت جلوی شانه ها) ، قفسه سینه و شکم را تمرین می کنید. در حالی که به طور کلی این تمرین بسته به وضعیت جسمی هر یک ، یک سیستم عضلانی قوی به حفظ و یا حتی ساختمان کمک می کند. اما چرا ساختن عضله قوی بسیار مهم است؟

از مزایای چیست فشار یو پی اس ؟
افزایش توده عضلانی
کاهش توده عضلانی مرتبط با سن حدود 25 شروع می شود سال از زندگی و تا سن همچنان ادامه دارد. میزان کاهش حجم عضله مربوط به سن است. در حالی که به دو مرحله تقسیم می شود. مرحله اول که کندتر است ، معمولاً بین سنین 25 تا حدود 50 سالگی و با از بین رفتن تا 10٪ شروع می شود. بعد از سن 50 تا 80 سالگی ، از دست دادن با سرعت زیاد اتفاق می افتد که در آن تا 40٪ از عضله از دست می رود. به این ترتیب ، تا سن 80 سالگی ، نیمی از کل عضله از بین رفته است.

با توجه به مطالب فوق ، حفظ توده عضلانی قوی بسیار مهم است. استفاده از جلسات منظم فشار و یک تمرین تمرینی ، یکی از مفیدترین و کاربردترین روشها برای تأخیر در ریزش عضلات مرتبط با سن است.

عملکرد قلب: تعداد تکرارها برای عملکرد آن چیست؟
اگر می خواهید خود را برای وضعیت قلب خود آزمایش کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که Push Ups را امتحان کنید. هر چه تعداد تکرارها کمتر باشد ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی یا سکته یا سکته در زندگی بعدی بیشتر می شود.

محققان دانشکده بهداشت دانشگاه هاروارد در ایالات متحده این تحقیق را رهبری کردند. این تحقیق توسط دکتر جاستین یانگ داوطلبانی که شرکت کردند ، در مجموع 1104 آتش نشان مرد با میانگین سنی 40 سال و BMI متوسط ​​28.7 بودند. پس از انجام معاینات پزشکی از آنها خواسته شد که فشار پزشکان را در حضور پزشکان انجام دهند. شرکت کنندگان برای چندین دهه مورد بررسی قرار گرفتند که این کافی بود تا محققان ببینند چه کسی مشکلات را تجربه می کند و آیا این مشکلات مربوط به تمریناتی است که در آن از شرکت کنندگان خواسته شده بود انجام دهند. .

کسانی که توانستند بیش از 40 فشار خون را کامل کنند ، نسبت به افرادی که کمتر از 10 عمل کردند ، کمتر به بیماری قلبی عروقی مبتلا می شوند.

این مطالعه از 2000 تا 2000 به طول انجامید و در 15 فوریه 2019 در شبکه JAMA Open منتشر شد.

در پایان دهه براساس تحقیقات انجام شده ، 37 واقعه قلبی عروقی (سکته قلبی ، سکته مغزی و غیره) رخ داده است. این حوادث در افرادی اتفاق افتاد که موفق به انجام کمتر از 40 فشار خونرسانی شده اند در حالی که برای کسانی که بیش از 40 عمل انجام داده اند نتیجه گرفته اند که 96٪ کمتر از آنها به بیماری قلبی عروقی مبتلا شده اند. حتی بهتر از یک تست خستگی تردمیل معمولی است.

با این حال ، مانند هر مطالعه ، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. به گفته نویسندگان آن ، جمعیت مورد مطالعه شامل مردان میانسال حرفه ای فعال بوده و نتایج ممکن است برای زنان یا مردان در سنین دیگر قابل تعمیم نباشد و یا کمتر فعال باشند.

فشار یو پی اس : آیا آنها در نهایت به کمک بهبود سلامت قلب؟
افزایش فشار ممکن است یک آزمایش کوچک برای سلامتی قلب شما باشد اما در تقویت آن کمک می کند!

اگر فکر می کنید که این تمرین کل سیستم عضلانی فوقانی ، دلوئیدها-عضله قشر عضلانی-قدامی را آموزش می دهد ، پس قلب را نیز تمرین می کنید ، زیرا فراموش نکنید که قلب نیز عضله است.

از این گذشته ، یافته های حاصل از تحقیقات انجام شده در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه سیدنی نشان می دهد:

ورزش هایی که باعث تقویت قدرت عضلات می شوند ممکن است به همان اندازه برای فعالیت های هوازی مانند دویدن یا دوچرخه سواری برای سلامتی نیز مهم باشند.
وقتی چندین بار در مورد تمرینات قدرتی می شنویم ، به تمرینات تمرین وزنه برداری فکر می کنیم که در مکانی مانند سالن ورزشی انجام می شود. اما این البته صدق نمی کند. هرگونه تمرین تقویت عضله به حفظ سلامتی کمک می کند. از این گذشته ، تحقیقات فوق نشان داد که تمرینات با وزن بدن و بدون تجهیزات خاص به همان اندازه موثر است که تمریناتی که در ورزشگاه انجام می شود.

اهمیت تناسب اندام در سلامتی
اکنون مشخص شده است که ورزش منظم به کاهش عواملی که می تواند منجر به بیماری های مزمن مانند سرطان ، دیابت نوع II ، چاقی ، دیس لیپیدمی ، بیماری های قلبی عروقی و حتی آلزایمر شود ، کمک می کند. علاوه بر این ، آنها مزایای ذهنی زیادی را ارائه می دهند. تاکنون تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است. در حالی که پروتکل های ورزشی وجود دارد که می تواند برای بیماران و افرادی که از یک بیماری درمان شده اند ، اعمال شود.

به طور کلی ، فعالیت بدنی به عنوان هر حرکتی که توسط عضله اسکلتی ایجاد می شود تعریف شده و نیاز به هزینه انرژی دارد. در حالی که عدم فعالیت بدنی به عنوان چهارمین  عامل مهم خطر مرگ و میر در سراسر جهان شناخته می شود (WHO ، 2008).

توصیه هایی برای ورزش برای حفظ سلامتی و وزن بدن برای بزرگسالان 150-300 دقیقه در هفته ورزش هوازی با شدت متوسط ​​یا 75-150 دقیقه فعالیت شدید / bd است. یا ترکیبی از این دو. در حالی که تمرینات تقویت عضله باید دو بار یا بیشتر در هفته انجام شود.

چگونه Push - UPS را بدرستی انجام دهیم؟

یو پی اس های فشار ، در حالی که آنها یکی از دشوارترین تمرین های موجود هستند ، انجام این کار بسیار آسان است زیرا به سادگی به تجهیزات خاصی احتیاج ندارند ، به خصوص اگر این ورزش را در خانه انجام دهید.

با این وجود ، بسته به اینکه چقدر آسان یا دشوار می خواهید تمرین را انجام دهید و جایی که آن را انجام می دهید ، می توانید آن را به صورت افقی (به عنوان مثال روی زمین با حضور یک تشک ورزشی) یا روی شیب دار (با حضور یک قدم) انجام دهید یا روی صفحه عمودی (به عنوان مثال تکیه دادن به یک دیوار).

همچنین بسته به اینکه مبتدی باشید یا پیشرفته باشید می توانید در حالت اول تمرین را انجام دهید و به زانوها و بازوها تکیه دهید ، در حالی که در حالت دوم با پاها دراز است.

در زیر نحوه انجام فشار مناسب را مشاهده کنید:


هنگام انجام تمرین باید از چه چیزی مراقبت کنم؟
آنچه در حین انجام تمرین باید به آن توجه داشت این است که وقتی در حالت اولیه قرار گیرد ، یعنی قبل از انجام حرکت ، بدن مطابق با زمین باشد. در حالی که همچنین لازم است قبل و در حین تمرین دوباره مراقب باشید که لگن را به سمت زمین نکشید.

همچنین برای اطمینان از ثبات هنگام قرار دادن دست ها ، حتما انگشتان دست خود را تا حد ممکن باز کنید. کف دست ها در فاصله شانه در فاصله 10-15 سانتی متر بیشتر از عرض آنها قرار می گیرند. در حالی که همچنین مهم است که آرنج / بازوها در زاویه ای در حدود 45 درجه از طرف ما باشند. سپس هنگام خم شدن ، اطمینان حاصل کنید که به پایین بروید تا جایی که آرنج های شما در زاویه صحیح قرار دارند.

سرانجام به یاد داشته باشید که از معراج در هنگام صعود تنفس کنید.

 

منبع : بیتوته