روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

dnp در بدنسازی به چه معناست ؟

مسمومیت با DNP در سالن های بدنسازی
صدها مکمل رژیم غذایی ، قرص لاغری و حتی آنابولیک به صورت رایگان در اینترنت و در فروشگاههای مختلف فروش عرضه می شود. هر کس می تواند آنها را بدون هیچ گونه کنترل و محدودیتی دریافت کند. در حقیقت ، اکثر آنها به صورت چک شده و قانونی تبلیغ می شوند ، بدون شک چیزی مشابه.

DNP - 2،4-دینیتروفنول
عدم وجود مکانیسم کنترل دقیق و رضایت بخش ، باعث می شود تا بسیاری از ورزشکاران جوان (حرفه ای ها و آماتورها) بلکه افراد عادی نیز به دریافت چنین محصولاتی با کیفیت و مشروعیت مشکوک بپردازند. در سالهای اخیر ، دارویی به نام dnp (2،4-dinitrophenol) ، که بصورت آزاد فروخته می شود ، درگیر شده و با چندین مرگ در سراسر جهان مرتبط است.

استفاده از آن در طول جنگ جهانی اول ، هنگامی که از آن برای ساخت مواد منفجره در کارخانه های مهمات فرانسه استفاده شد ، آغاز شد. خطر آن آشکار بود از آنجایی که چندین کارگر در این کارخانه ها ناگهان وزن خود را از دست داده بودند ، زیاد عرق می کردند ، دمای بدن زیادی داشتند و برخی از آنها حتی درگذشتند.

در سال 1933 ، دو دانشمند در دانشگاه استنفورد (موریس تاینتر-ویندزور برش) گزارش دادند که dnp 50٪ سوخت و ساز بدن را تحریک می کند و می تواند به عنوان آماده سازی از بین رفتن چربی ، تا 1.5 کیلوگرم در هفته استفاده شود.

خطرات استفاده طولانی مدت
با این وجود ، آنها به خطرات استفاده طولانی مدت در مقادیر زیاد اشاره کردند. این به دنبال پنج سال استفاده بدون توقف از این فرآورده بود که در ابتدا بی خطر به نظر می رسید. اما به تدریج ، عوارض جانبی آن آشکار شد ، از ضایعات پوستی ساده گرفته تا مرگ که منجر به گزارش آن برای انسان بسیار خطرناک و سمی شد و استفاده از آن در سال 1938 متوقف شد.

در اصل ، dnp با دخالت در تولید تبدیل انرژی برای تولید گرما ، میزان متابولیک را افزایش می دهد ، که در ابتدا ممکن است اسیدهای چرب بیشتری را بسیج کرده و به کاهش چربی کمک کند ، اما در موارد مصرف بیش از حد ، این می تواند کشنده باشد ، به دلیل از گرمای بیش از حد آن می تواند

اگرچه سمی است ، اما به طور عادی فروخته می شود
اگرچه برای مصارف انسانی سمی و غیرقانونی تلقی می شود ، اما امروزه به عنوان سموم دفع آفات به فروش می رسد. بنابراین بسیاری از بدن سازان ، ورزشکاران آماتور و افراد عادی با هدف کاهش وزن ، آماده سازی مقدمات را از طریق اینترنت ، بدون هیچ کنترلی و بدون هیچگونه دستورالعمل انجام می دهند. تاکی کاردی ، استفراغ ، هایپرترمی ، استرس و اضطراب غیر قابل توضیح برخی از علائمی هستند که حتی می توانند منجر به مرگ شوند.

آژانس استاندارد مواد غذایی انگلستان dnp را به عنوان "یک ماده شیمیایی صنعتی شناخته می شود که دارای اثرات جدی کوتاه مدت و طولانی مدت است ، که می تواند برای سلامتی انسان بسیار خطرناک باشد" را تشخیص می دهد و به مصرف کنندگان توصیه می کند که هیچ کالایی حاوی DNP مصرف نکنند. در هر سطحی

در نتیجه
جامعه علمی جهانی ، ارگانها و خدمات صالح ، باید نیروهای خود را متحد کرده و برای فروش آنلاین قوانین و قوانین وضع کنند. آنها باید استفاده بی پروا از داروهای خطرناک را متوقف کنند و شهروندان را از خطرات و عوارض جانبی آگاه سازند.

در زمان ما برای هر مرد در هر سن و جنسیتی غیرقابل تصور است که بتواند داروهای مختلفی را از خانه خود بدون نظارت و دستورالعمل پزشکی سفارش دهد. از این گذشته ، جامعه ای که می خواهد به نام بالغ ، مترقی و دموکراتیک شناخته شود ، مدیون خود است!

 

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی