روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

1 از 3 زن از پوکی استخوان رنج می برند

1 از 3 زن از پوکی استخوان رنج می برند

 

باید اعتراف کنم که این یک برنامه رادیویی بسیار جالب بود و به من فرصت داده شد تا به تفصیل آنالیز کنم ، موضوعات سلامت استخوان که نه تنها مورد توجه زنان بلکه برای مردان نیز مورد توجه است.

در این نمایش تلاش شد تا نقش رژیم غذایی با پیشگیری از پوکی استخوان پیوند یابدپوکی استخوان می تواند باعث ضعف استخوان شوددر این حالت طبیعی ، استخوان ها مواد معدنی مانند کلسیم را از دست می دهندبنابراین ، آنها شکننده می شوند و به راحتی می شکنند.

نقش رژیم در درمان پوکی استخوان چیست؟

خاطرنشان شده است که تغذیه مناسب در پیشگیری و درمان بیماری های استخوانی مانند پوکی استخوان نقش داردمنابع کلسیم به ویژه در هر گروه سنی و همچنین ویتامین D. از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع ، منابع گیاهی کلسیم علاوه بر لبنیات ، ارائه شده است ، همانطور که در اولین کتاب گیاهخواری یونانی با عنوان "گوشت ، بدون تشکرراهنمای رژیم غذایی گیاهی »

یک رژیم متعادل همیشه باید با جلوگیری از مصرف زیاد قهوه ، الکل و نمک و افزایش فعالیت بدنی و جلوگیری از استعمال دخانیات همراه باشد.

به طور کلی ، از طریق گفتار من سعی کردم به "شنوندگان" منتقل کنم که تصویب یک برنامه غذایی ، که نیازهای ما به مواد مغذی خاص را برآورده می کند ، برای پیشگیری یا حتی درمان جزئی از بیماری های استخوانی بسیار مهم است.

 

 

 

 

 

 

روانشناسی چاقی

روانشناسی چاقی
چه عواملی باعث این اختلافات می شود؟
این اختلاف در متابولیسم بین انسان به دلیل عوامل بسیاری است:
ژنتیکی
 ارث مجموعه محدودیت از ظرفیت متابولیکی فرد، از هر یک از ما یک عضو از یک خانواده خاص است و حامل ژن از این خانواده است،
محیطی
سطح فعالیت بدنی ، انتخاب غذای شخصی ، تعداد وعده های غذایی در روز بر وزن شخص تأثیر می گذارد ، بیماری هایی که می توانند به افزایش وزن کمک کنند (به عنوان مثال کم کاری تیروئید ، سندرم کوشینگ ، افسردگی و برخی مشکلات عصبی خاص). می تواند منجر به پرخوری شود) و
داروسازی
برخی از داروهای ضد افسردگی و استروئیدها می توانند باعث افزایش وزن شوند.
تأثیر عامل روانشناختی بر چاقی
یک عامل کلیدی که می تواند عادتهای غذایی را به شدت تحت تأثیر قرار دهد ، عامل روانی است. تحقیقات اخیر نشان داده است که 70٪ از افراد ، هنگام استرس ، به یخچال و فریزر برای مصرف مواد غذایی بیشتر از نیاز بدنشان متوسل می شوند. متابولیسم ، مانند سایر عملکردهای بیولوژیکی خودمختار ، تا حد زیادی توسط آن بخش از ذهن ما که ناخودآگاه عملکرد دارد کنترل می شود. مشکل چاقی و همچنین اختلالات خوردن غذا (بولیمی و بی اشتهایی) عمدتاً ناشی از تأثیراتی است که قسمت ناخودآگاه ذهن ما به خود اختصاص داده است ، یعنی برنامه نویسی روانی که در خدمت اهدافی است که هنوز از ما آگاه نیستند. ،
یکی از کارکردهای اساسی انسان که به طور مستقیم در زنده ماندن گونه ها نقش دارد ، مصرف مواد غذایی است. جستجو و مصرف مواد غذایی ، از سنین پایین ، یک واکنش وابسته قوی ایجاد می کند که به طور مستقیم مصرف مواد غذایی را به یک احساس امنیت ، خوشبختی و کنترل پیوند می دهد. در دوره اول رشد کودک - که فروید آن را "مرحله حسی حسی از رشد روانی" نامیده است - فرد در حال توسعه به تدریج تمایل دارد نیاز خود به غذا را با احساسات اساسی امنیت ، آسایش ، سعادت و همچنین احساس خود تشخیص دهد. پوشش این نیاز اصلی به تغذیه با پوشش عاطفی قابل توجه همراه است (یعنی افراد مهم در محیط او و به ویژه مادر خود او را دوست دارند ، آنها از او مراقبت می کنند و او را می پذیرند. بنابراین ، این نگرش وابسته به غذا ، که کودک هنگام شیر دادن به مادر ، به او تحمیل می کند ، تا حدودی نگرش های عاطفی و کارنامه رفتارهای خود را برای بقیه عمر خود تعیین می کند ، در تعدادی از موضوعات ، از جمله رابطه او. با غذا.
این توضیح می دهد که چرا اکثر اقدامات رژیم غذایی محکوم به شکست هستند. اگرچه اراده و اراده آگاهانه ما می تواند برای مدت کوتاهی پیروز شود ، به طوری که برخی از پوندهای اضافی را نیز از دست می دهیم ، مسلم است که نه تنها پوندهایی را که از دست دادیم دوباره به دست می آوریم ، بلکه می توانیم حتی پس از اتمام به دست بیاوریم. رژیم غذایی
دلایل ناخودآگاه که فرد چاق را به خوردن زیاد سوق می دهد بسیار قوی تر است و به همین دلیل همیشه بر تلاش و اراده آگاهانه او غالب هستند. برای رسیدن به هرگونه تغییر در رفتار و نگرش ما نسبت به زندگی - به همان روشی که در رژیم غذایی ما وجود دارد - موفقیتی حاصل نمی شود ، نباید بین قسمت آگاهانه و ناخودآگاه روان ما هیچ تعارض ایجاد نکند. درعوض ، باید هماهنگی و هماهنگی بین آنها وجود داشته باشد. بنابراین فقط هنگامی که مکانیسم ناخودآگاه در ریشه خود اصلاح شود ، به طوری که دیگر نیازی به تحقق هدفی که تاکنون برآورده شده است (به عنوان مثال جستجوی امنیت ، تسکین در درد جدایی و غیره) از طریق بیش از حد نیست. مصرف مواد غذایی ، بنابراین فقط نیازها و عادات غذایی فرد را با زحمت به وزن طبیعی خود سوق می دهد ، زیرا آنها با نیازهای روانی وی دست به دست هم می دهند. نتیجه فوق از طریق روان درمانی فردی و گروهی جهت مصنوعی با موفقیت حاصل می شود.
عوامل روانشناختی چیست؟
در اینجا برخی از عوامل روانشناختی وجود دارد که به طور ناخودآگاه افراد را به سمت پرخوری ، افزایش و حفظ وزن اضافی سوق می دهد:
امنیت
همانطور که گفتیم ، یکی از اصلی ترین احساساتی که تغذیه با شیر مادر در نوزادان و بعدا در کودک ، مصرف مواد غذایی ایجاد می کند ، احساس امنیت است. بنابراین بزرگسالانی که احساس امنیت نمی کنند ، بیشتر از اینها به خوردن غذای بیش از حد (پرخوری) متوسل می شوند تا این احساس امنیتی مهم و تسکین دهنده احساساتی را که هنگام کودکی احساس می کردند نسبت به مادرشان زنده کنند. در این حالت ، احساس سیری که در بزرگسالان از طریق مصرف مقدار زیادی غذا استفاده می شود ، بازگشت به احساس امنیت و سعادت کودکانه است.
طرد شدن
احساس طرد شدن توسط افراد مهم در محیط نیز می تواند نیاز به بازیابی احساس امنیت ، پذیرش و تأیید را که هنگام کودکی دریافت کرده ایم ، به طور غیر مستقیم از مادر یا پدر از طریق غذا دریافت کنیم.
لغو
وقتی تلاش شخص برای تحقق یک هدف توسط یک عامل بیرونی خنثی شود ، مانع یا خنثی شود ، بنابراین طبیعی است که احساس اذیت ، خالی ، عصبانی ، ناامید ، تلخ ، عصبانی و گیج شوید. اگرچه بیشتر احساسات فوق به عنوان واکنش های گاه به گاه در وقایع فردی تجربه می شود ، اما به ندرت ممکن است به دلیل شرایط محدود ، یا به دلیل برخی مشکلات داخلی ، برای برخی افراد شرایط دائمی باشد. احساس ناامیدی می تواند فرد را به حدی بی حرکتی کند که تنها راه تسکین و احساس "خوب بودن از خود" احساس غذا خوردن است. البته این مشکلی نیست. اما اگر ناامیدی بخشی از زندگی یک شخص است ،
خود مجازات - خود تخریب
افرادی که در کودکی پیام های منفی افراد مهمی را در محیط فوری خود دارند ، از جمله "من لیاقت چیزی را ندارم" ، "من زیبا نیستم" ، "من در زندگی خود موفق نخواهم شد" ، "من باید مجازات شوم گناهان من "، یعنی افرادی که احساس گناه و نفرت عمیقی از خود دارند ، سعی می کنند با بدست آوردن وزن غیر ضروری ، به طور ناخودآگاه سعی کنند به خود آسیب بزنند. از این گذشته ، ضخیمی که ، همانطور که می دانیم ، در جوامع غربی یک صفت خارجی نامطلوب و ناخوشایند به حساب می آید که تمایل به نادیده گرفتن منفی افراد چاق دارد ، توسط شخصی که ناخودآگاه می خواهد خود را مجازات کند ، تأیید می کند ، "به عنوان" راه حل "انتخاب می شود. به این ترتیب تصویر منفی او از خودش دارد.
افکار منفی برطرف شد
تصوراتی که والدین چاق در زمان کودکی داشتند (به عنوان مثال "شما مثل پدر خود همیشه چاق خواهید شد") ، "شما باید تمام غذاهای خود را بخورید ، زیرا غذای بیش از حد سلامتی است!" شما مانند همه چیز در مادر خود به نظر می رسید ، همانطور که او چاق می شوید ... ») در ذهن ناخودآگاه کودک ضبط می شوید و به احتمال زیاد بر خود درک آینده او و تصویری که او به عنوان یک بزرگسال برای بدنش خواهد گذاشت تأثیر می گذارد. ، اگرچه افکاری مانند موارد فوق ممکن است غیرواقعی ، نادرست ، دلخواه یا حتی غیر منطقی باشند.
دوباره پر کردن یا دوری از رابطه جنسی
تجربیات آسیب زای دوران کودکی مربوط به رابطه جنسی (آزار و اذیت جنسی یا آزار جنسی) یا حتی ترس زن از بارداری ، می تواند بزرگسالان را به سمت جلوگیری از برقراری رابطه جنسی با جنس مخالف سوق دهد. این قصد و تمایل ناخودآگاه از اجتناب از بسیاری جهات حاصل می شود ، که یکی از آنها چاقی است ، زیرا افراد چاق میل جنسی به عنوان شریک زندگی از طرف دیگر یا همان جنس مشکل تر می شوند.
همچنین ، در موارد دیگر ، اگرچه میل جنسی وجود دارد ، - به دلایل مختلف - زندگی ناقص جنسی باعث سرخوردگی ، افسردگی و استرس شدید می شود. این رضایت جنسی از دست رفته اغلب با پرخوری جایگزین می شود ، زیرا احساس سیری ناشی از پرخوری به طور موقت استرس را تسکین می دهد و فرد چاق را آرام می کند. نمونه آن شوهر ناراضی جنسی از زندگی عاشقانه ناموفق در ازدواج است که نمی خواهد همسر خود را تقلب کند ، برای جلوگیری از اضطراب خود راهی آسان و مؤثر برای پرخوری پیدا می کند.

اضافه وزن بیش از حد

 

 

از دست دادن بیش از 20 کیلوگرم

از دست دادن بیش از 50 پوند
چاقی یک وضعیت کلینیکی است که در آن چربی اضافی در بدن جمع شده است ، که می تواند تأثیر مخربی بر سلامتی داشته باشد و منجر به کاهش حد سنی مورد انتظار و افزایش مشکلات سلامتی شود.

چاقی بیشتر در اثر ترکیبی از کالری بیش از حد ، عدم فعالیت بدنی و حساسیت ژنتیکی ایجاد می شود ، اگرچه برخی از موارد به دلیل ژن ، اختلالات غدد درون ریز ، داروها و بیماری های روانی ایجاد می شود.

شاخص توده بدنی (BMI) ، سنجشی که وزن و قد را با یکدیگر مقایسه می کند ، وقتی BMI آنها بین 25 کیلوگرم در مترمربع و 30 کیلوگرم در مترمربع و افراد چاق در هنگام بالای 30 کیلوگرم در مترمربع ، افراد را اضافه وزن تشخیص می دهند. وقتی BMI بیش از 40 باشد ، ما در مورد یک مورد جدی از چاقی صحبت می کنیم ، که نشان دهنده خطر جدی برای سلامتی فرد است.

از دست دادن وزن به زمان ، نظم و شکیبایی نیاز دارد. آیا واقعاً حاضر به کاهش وزن هستید؟ حتی اگر می خواهید در یک "مسیر" دشوار سوار شوید ، هنگامی که سرانجام خط پایان را پیدا کنید ، جسمی متفاوت و تقویت چشمگیر نفس خود خواهید داشت.

ابتدا باید یک بازه زمانی واقعی را تنظیم کنید. بسیاری از رژیم های غذایی به دلیل انتظارات غیرواقعی شکست می خورند. از دست دادن وزن زیادی به زمان نیاز دارد. برای هر 10 کیلو که می خواهید از دست بدهید ، 3 ماه به خودتان بدهید. اگر عمل را انجام دهید ، میانگین آن در هفته 0.8 کیلوگرم است.

این چندان به نظر نمی رسد ، اما هفته هایی خواهید بود که خیلی بیشتر از اینها از دست خواهید داد و هفته هایی که در همان وزن خواهید ماند. همچنین تعریف مجدد رابطه خود با غذا بسیار مهم است. این یک موفقیت اجتماعی بلکه یک موفقیت شخصی نیز خواهد بود.

دو "راه" دشوار برای مقابله با آنها گرسنگی عاطفی و "خرابکاری" خانواده و دوستان است. از دیدگاه اجتماعی ، بیرون رفتن برای خوردن غذا یک فعالیت خوشایند محسوب می شود. دشوار خواهد بود ، اما شما باید غذا را به عنوان یک ضرورت مطلق و نه به عنوان یک فعالیت تلقی کنید.

ابتدا باید دلایل ذهنی و عوامل استرس زا برطرف شود. تا آنجا که من می دانم ، بسیاری از افراد هنگامی که استرس ، حوصله و ناامید می شوند ، "میان وعده" را از کمد خارج می کنند. با صحبت با یک دوست یا کشف یک سرگرمی جدید ، جایگزینی برای این حرکت پیدا کنید.

همچنین باید بین خود و افرادی که تلاشهای شما را تشویق نمی کنند ، فاصله بین خود نگه دارید. اما قبل از انجام این کار ، شما باید "سنگ ثابت" باشید و حدود خود را آزمایش کنید.

چاقی یک درمان زیبایی شناختی نیست: این یک مسئله فوری است که اثرات مخربی مستقیم بر سلامتی دارد. در مورد بیماران با BMI بالای 40 سال ، حد سنی مورد انتظار به طرز چشمگیری کاهش می یابد (20 سال برای آقایان و 5 مورد برای زنان).

چاقی همچنین خطر ابتلا به بیماریهای مزمن مانند مقاومت به انسولین ، دیابت نوع 2 ، فشار خون بالا ، کلسترول خون ، حمله قلبی ، سرطان ، استئوآرتریت و آپنه خواب را افزایش می دهد.

چاقی همچنین به سندرم تخمدان پلی کیستیک ، پرکاری تیروئید ، سندرم کوشینگ ، فقدان هورمون رشد و اختلالات خوردن (بوولیمی و پرخوری شبانه) مرتبط است. اگر از بیماری مزمن رنج نمی برید یا به طور منظم داروی خاصی دریافت نمی کنید ، هنگام شروع برنامه کاهش وزن نیازی به مراقبت پزشکی ندارید. اما اگر چاق هستید ، باید پزشک خود را در سیستم نظارت خود قرار دهید.

نقش فعالیت بدنی و ورزش در چاقی بسیار مهم است. ورزش و ورزش به سوزاندن کالری کمک می کند. میزان کالری سوزانده شده به نوع ، مدت و شدت فعالیت بستگی دارد. آنها همچنین به وزن فرد بستگی دارند. ورزش به عنوان درمانی برای چاقی در مواقعی که با یک برنامه کاهش وزن ترکیب می شود ، موثرترین است. ورزش به تنهایی ، بدون تغییر در رژیم غذایی ، تأثیر محدودی بر وزن خواهد داشت.

با این وجود ، ورزش منظم بخش مهمی از یک سبک زندگی سالم به منظور حفظ وزن سالم برای مدت طولانی است. یکی دیگر از مزایای ورزش منظم به عنوان بخشی از برنامه کاهش وزن ، از بین رفتن قابل توجه چربی در مقابل بافت عضله در مقایسه با کسانی که فقط رژیم می گیرند.

مزایای دیگر ورزش عبارتند از:

بهبود تنظیم قند خون و افزایش حساسیت به انسولین.سطح تری گلیسیرید کاهش یافته و کلسترول "خوب" را افزایش می دهد.کاهش فشار خون.کاهش چربی داخل شکمی.کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی.
نکات کلی ورزش:

20 تا 30 دقیقه ورزش متوسط ​​، 5-7 روز در هفته ، ترجیحا روزانه. انواع این تمرینات عبارتند از: پیاده روی ، دوچرخه سواری ثابت ، آهسته دویدن ، بالا رفتن از پله ها و شنا.می توان ورزش را به مدت ده دقیقه تقسیم کرد.به آرامی شروع کنید و زمان تدریجی را برای جلوگیری از آسیب ، درد بیش از حد یا خستگی به تدریج افزایش دهید. با گذشت زمان ، زمان ورزش را به 30 - 60 increase و خود ورزش را از متوسط ​​تا شدید افزایش دهید.مردم هرگز خیلی پیر نمی شوند که ورزش کنند. حتی افراد مسن آسیب پذیر (افراد 70 تا 90 ساله) می توانند استقامت و تعادل خود را بهبود بخشند.
یکی دیگر از درمان های چاقی جراحی است. موسسه ملی بهداشت ایالات متحده به اتفاق آرا دستورالعمل های زیر را برای جراحی در بیماران چاق پیشنهاد کرده است:

بیماران با BMI بیش از 40بیماران دارای BMI بیش از 35 سال که مشکلات پزشکی جدی مانند آپنه خواب دارند که با کاهش وزن بهبود می یابد.
جراحی کاهش وزن مبتنی بر چندین قانون است: دو رویکرد متداول کاهش حجم معده (حلقوی معده قابل تنظیم و صاف کردن) است که با کاهش طول روده که در تماس با مواد غذایی است (عمل جراحی) احساس سیری سریعتر ایجاد می کند. بیوس معده) که مستقیماً جذب را کاهش می دهد. (برخی روشها - روشها می توانند بصورت لاپاروسکوپی انجام شوند).

در خاتمه ، چاقی به دلیل شیوع ، هزینه و پیامدهای بهداشتی ، از نظر سلامت اجتماعی و عمومی است. درمان چاقی برای بسیاری از افراد دشوار است ، اما غیرممکن نیست.

 

اکسی کلسترول شاید خطرناک ترین شکل کلسترول باشد

اکسی کلسترول شاید خطرناک ترین شکل کلسترول باشد
افرادی که به سلامتی علاقه مند هستند می دانند که مقادیر بالای کلسترول تام و کلسترول LDL (یا کلسترول بد ، همانطور که بهتر شناخته شده است) می توانند خطر حمله قلبی را افزایش دهند. با این حال ، دانشمندان اکنون گزارش می دهند که شکل دیگری از کلسترول بنام اکسی کلسترول - که اساساً برای بسیاری از افراد ناشناخته است - ممکن است تهدید جدی تری برای سلامتی سیستم قلبی عروقی ایجاد کند.

اطلاع رسانی به مردم
دانشمندان چینی یکی از اولین مطالعات در مورد تأثیر کلسترول بر افزایش کلسترول را در 238مین کنفرانس ملی جامعه شیمیایی آمریکا ارائه داده اند. محققان امیدوارند که یافته های آنها به آگاهی عموم در مورد اکسی کلسترول ، غذاهای دارای بالاترین میزان این ماده و همچنین غذاهایی که می توانند با اثرات کلسترول اکسی کلسترول کمک کنند ، کمک کند.  

همچنین بخوانید:  کلسترول: رژیم خوب ، بد و ... رژیم [EBOOK رایگان]
"ژن کل ، کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) و کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) موضوعات مهم بهداشتی هستند" ، گفت: "اما مردم باید بدانند که اکسی توسین نیز مهم است و نمی توان آن را نادیده گرفت. کار ما نشان داده است که اکسی کلسترول باعث افزایش کلسترول کل بدن و ترویج تصلب شرایین ، سخت شدن شریان ها بیش از کلسترول غیر اکسیده شده می شود.

از فست فودها خودداری کنید
غذاهای سرخ شده و صنعتی ، به ویژه به اصطلاح فست فود ، حاوی مقادیر زیادی کلسترول هستند. محققان خاطرنشان می کنند ، جلوگیری از این محصولات و اتخاذ یک رژیم غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها ، مانند میوه و سبزیجات تازه ، می تواند به کاهش میزان آن در بدن کمک کند.  

دانشمندان سالهاست که می دانند که واکنش بین چربی ها و اکسیژن ، فرایندی به نام اکسیداسیون ، اکسیژن را در بدن تولید می کند. به عنوان مثال ، اکسیداسیون هنگام گرم شدن غذاهایی که حاوی چربی هستند ، رخ می دهد ، مانند وقتی که گوشت مرغ را سرخ می کند یا در حال پختن گوشت است.

تولیدکنندگان مواد غذایی عمداً اکسی کلسترول را به صورت روغنهای اکسیده شده مانند اسیدهای چرب ترانس و روغنهای گیاهی جزئی هیدروژنه تولید می کنند. این مواد هنگام افزودن به غذاهای فرآوری شده ، بافت ، طعم و پایداری آنها را بهبود می بخشند. با این حال ، تا به امروز ، تحقیقات بر روی اثرات کلسترول بر نابودی سلول ها ، DNA و اثرات بیوشیمیایی آن بر روی تصلب شرایین تمرکز داشته است.

این مطالعه که توسط تیم چن انجام شده است ، اثرات رژیم غذایی با کلسترول بالا بر همسترها را اندازه گیری کرده است. میزان کلسترول ناشی از کلسترول خون در خون تا 22 درصد بالاتر از کلسترول خون همسترهایی است که از کلسترول غیر اکسید شده تغذیه می شوند. گروه همسترها که اکسیژن داده شده ، میزان بیشتری کلسترول را در دیواره داخلی شریانهای خود نشان داده و تمایل به ذخیره کلسترول بیشتر دارد. این رسوبات چربی که پلاکهای آترواسکلروتیک نامیده می شوند ، خطر حمله قلبی و حمله قلبی را افزایش می دهد.    

آسیب شریان
به گفته آقای چن ، مهمترین چیز این است که اکسی کلسترول تأثیرات نامطلوبی بر عملکرد شریانی داشته است. اکسی کلسترول باعث کاهش خاصیت ارتجاعی شریان ها شده و توانایی آنها در گشاد شدن و حمل خون بیشتر را مختل می کند. با این حال ، این اتساع بسیار مهم است ، زیرا می تواند خون بیشتری را از طریق شریان هایی که به طور جزئی توسط پلاک های آترواسکلروز مسدود می شوند ، جریان یابد ، احتمالاً خطر لخته شدن خون را که باعث حمله قلبی یا حمله قلبی می شود ، کاهش می دهد.

رژیم آنتی اکسیدانی
پروفسور چن با اشاره به اینکه این مواد می توانند فرآیند اکسیداسیون ایجاد شده توسط اکسی کلسترول را مسدود کنند ، گفت: یک رژیم غذایی سالم و سرشار از آنتی اکسیدان می تواند با این اثرات خنثی شود. منابع خوب آنتی اکسیدان ها میوه ، سبزیجات ، لوبیا و برخی گیاهان و ادویه ها هستند.

به همین دلیل دانشمندان گزینه های سالم برای فست فودها هستند که باعث افزایش کلسترول ، غلات کامل ، میوه و سبزیجات تازه ، دانه و آجیل می شود.  

نکته
دانشمندان می گویند پروفسور چن نمی داند آیا داروهای محبوب ضد کلسترول هستند ، استاتین باعث کاهش کلسترول می شود

نظر کارشناس
وی ادامه داد: اکسی کلسترول نوعی کلسترول اکسیده شده است ، که با مصرف غذاهایی که حاوی کلسترول هستند و حالت های پخت و پز خاصی دارند (به عنوان مثال سرخ کردن) در بدن افزایش می یابد ، یا کلسترول موجود در بدن از طریق استرس اکسیداتیو به اسید تبدیل می شود. تا زمان انتشار این تحقیق و ارزیابی کامل ، و تحقیقات بیشتری انجام شود ، توصیه برای رژیم غذایی مدیترانه ای که دارای فعالیت آنتی اکسیدانی عالی است ، با حداقل 5 وعده میوه و سبزیجات تازه همراه با غلات کامل و آجیل است. کاملاً لازم است. "

 

اپیدمیولوژی فشار خون شریانی و نقش رژیم غذایی مدیترانه ای
طبق آمار سازمان بهداشت جهانی ، تخمین زده می شود 600 میلیون نفر از فشار خون بالا در جهان توسعه یافته رنج می برند.
متأسفانه ، تنها 12.5٪ از آنها فشار خون خود را به طور مؤثر تنظیم می کنند.

داده های بین المللی چه چیزی را نشان می دهند؟
داده های بین المللی حاکی از آن است که شیوع فشار خون بالا با افزایش سن ، به اوج رسیدن زنان 55-64 سال و برای آقایان 65-74 سال می رسد.


در یونان ، بررسی اپیدمیولوژیک ATTICA که توسط اولین کلینیک قلب و عروق دانشکده پزشکی دانشگاه آتن طی سالهای 2001-2002 انجام شد ، در نمونه ای تصادفی از 3.042 مرد و زن از حوضه آتیکا ، نشان داد که 38٪ از مردان و 24٪ از خانمها به عنوان فشار خون بالا طبقه بندی می شوند.

همچنین شیوع فشار خون بالا در مردان به 45 درصد و در زنان بالای 75 سال 57 درصد می رسد. طبق مطالعه منتشر شده در این مطالعه ، براساس درصد فوق ، تخمین زده می شود که حدود 2.8 میلیون یونانی فشار خون را بالا برده اند.

نتایج مطالعه ATTICA چه چیزی را نشان داد؟
شکل زیر شیوع فشار خون بالا را در نمونه مطالعه ATTICA ، توسط گروه سنی نشان می دهد (همانطور که در وب سایت رسمی WHO منتشر شده است).

مطالعه ATTICA ، از جمله موارد دیگر ، نشان داد که اکثر مردان و زنان فشار خون بالا هیچ درمانی را دریافت نمی کنند.
به طور خاص ، 65٪ از مردان و 40٪ از خانمها تحت مداوا قرار نگرفتند ، در حالی که تنها 34٪ از افرادی که در حال استفاده از دارو یا رژیم غذایی خاص بودند ، قادر به حفظ فشار خون خود در حد طبیعی بودند.

بنابراین ، از نظر کلیه افراد فشار خون بالا ، تنها 15٪ فشار خون خود را به حالت عادی تنظیم می کنند.

نقش رژیم مدیترانه ای
یافته های فردی این مطالعه نشان می دهد که خوردن رژیم غذایی مدیترانه ای نقش ویژه ای را ایفا می کند ، زیرا به نظر می رسد با احتمال 27 درصد پایین تر از ابتلا به فشار خون بالا همراه است.

همچنین ، مصرف متوسط ​​الکل (حداکثر 30 گرم در روز) میزان فشار خون سیستولیک و دیاستولیک را کاهش می دهد. با این حال ، افزایش میزان مصرف الکل فشار خون را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

فشار خون و سطح تحصیلات
یک مطالعه مشابه دیگر که توسط آزمایشگاه بهداشت ، اپیدمیولوژی و آمار پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه آتن انجام شده است ، نشان داد که شیوع فشار خون بالا در نمونه ای در حدود 22000 داوطلب زن و مرد در سراسر کشور برای آقایان 40.2٪ بوده است. و 9/38 درصد برای زنان.

محققان همچنین گزارش دادند که شیوع آن در مناطق روستایی و در افراد با سطح تحصیلات پایین بیشتر است.

یک مطالعه اپیدمیولوژیک دیگر
سرانجام ، براساس داده های منتشر شده در ژورنال ، محققان یک مطالعه اپیدمیولوژیک دیگر یونان با عنوان "مطالعه فشار خون بالا در عمل عمومی در Hellas" ، که در یک نمونه منتخب از 98 مرکز بهداشت از سراسر کشور انجام شده است ، دریافتند که شیوع فشار خون بالا در مردان 6/33٪ و در زنان 4/28٪ بود ، در حالی که در افراد بالای 65 سال شیوع 65.4٪ بود.

جالب اینکه از فشار خون بالا ، 8/39٪ از مشکل سلامتی خود بی خبر بودند

مقایسه نتایج مطالعات
همانطور که از مطالب فوق مشخص شد ، داده های مطالعات اپیدمیولوژیک اخیر یونان در این واقعیت همگرا است که شیوع فشار خون بالا در مردان بین 34 تا -41 و در زنان بین 24-39 است.

بنابراین ، به نظر می رسد 1 از 3 مرد یونانی و 1 از 4 زن از نظر فشار خونشان مشکل دارند. اگر نقش نامطلوب فشار خون شریانی در سلامتی انسان در نظر گرفته شود ، به عنوان مثال با شروع بیماری عروق کرونر قلب یا سکته مغزی ، این مشکل برای سلامتی جمعیت ما قابل توجه است.

بررسی مطالعه ATTICA
سرانجام ، در سال 2006 ، محققان مطالعه ATTICA 5 سال آزمایش مجدد را در نمونه مطالعه انجام دادند. تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد 143 مورد جدید فشار خون بالا در هر 1000 مرد و 134 مورد جدید در هر 1000 زن در پنج سال 2001-2006 رخ داده است.

بر اساس داده های حاصل از بررسی مجدد مطالعه ATTICA ، می توان فرض کرد که در پنج سال گذشته 888000 مورد جدید فشار خون در کشور ما اتفاق افتاده است که این امر باعث افزایش بار عوارض در جمعیت ما می شود.

در پایان ..
فشار خون ، یکی از مهمترین عوامل خطر برای حمله قلبی در سراسر جهان ، به نظر می رسد که در را می کوبد. عوامل محیطی ، تغذیه ای ، ژنتیکی و دیگر عوامل بیولوژیکی نقش مهمی در بروز بیماری دارند.

اطلاع رسانی به مردم توسط دستگاههای ذیصلاح ، نظارت منظم بر مقادیر فشار خون و مداخله فوری برای تنظیم آنها باعث کاهش این مشکل در سالهای آینده در کشور ما خواهد شد.

 

افراد چاق می بینند ... خیلی دور!

افراد چاق می بینند ... خیلی دور!

تحقیقات اخیر نشان داده است که افراد دارای اضافه وزن ، مسافتهایی را بیشتر از حد واقعی می بینند. خودتان را با یک کوله پشتی 15 کیلوگرم فکر کنید. مراحلی که برای صعود به آن نیاز دارید اکنون دشوارتر به نظر می رسند.

همسرتایم

بنابراین کارآزمایی هایی با افراد چاق وجود داشت که از آنها خواسته شد توپ های تنیس را در مسافت زیادی پرتاب کنند یا هدفشان قرار دادن توپ گلف در سوراخ باشد. وقتی هدف بزرگتر بود ، در مقایسه با افراد با وزن طبیعی که هیچ تفاوتی نداشتند ، اعتماد به نفس بیشتری نسبت به شلیک آنها داشت.

به گفته محققان ، این امر می تواند یک عامل منفی در افزایش حرکت این افراد باشد زیرا از نظر جسمی و روحی راحت تر از فردی که وزن طبیعی خود را از دست می دهد ، خسته می شوند.

بنابراین از آنجا که بهتر است از گذشته دور نگاه کنیم ، بهتر است این اندازه گیری را در رژیم غذایی خود با تنوع در انتخاب های خود قرار دهیم!

5 غذایی که قلب شما را دوست دارند

5 غذایی که قلب شما را دوست دارند


 
بدون شک سبک زندگی ، از جمله رژیم غذایی ، نقش اساسی در پیشرفت بیماری های قلبی عروقی دارد. نتایج مطالعات نشان می دهد که غذاهای خاصی وجود دارد که به سلامت قلب کمک می کند و از آن در برابر بیماری ها محافظت می کند.

غذاهایی که قلب "قوی" به ما می دهند چیست؟
1. آجیل برای اسیدهای چرب با ارزش Ω3
در واقع ، یک مشت کوچک آجیل می توانند شگفتی سازند! نشان داده شده است که مصرف زیاد مغز با سلامتی قلب همراه است. به دنبال آجیل باشید که منبع بسیار خوبی از چربیهای اشباع نشده امگا 3 باشد.

دلیل اقدام آنها چیست؟
این عمل آجیل ها را می توان به چربی های اشباع نشده (PUFA) موجود در آن و مقدار کم آنها در چربی های اشباع نسبت داد. همچنین ، سایر مواد مغذی موجود در آجیل مانند فیبر ، پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم و آرژنین به نظر می رسد که دارای اثر محافظت کننده قلبی هستند.

2. فیتواسترول ها برای کاهش کلسترول LDL "بد"
فیتواسترول ها همانطور که از نام آنها پیداست ، استرول های گیاهی هستند که از ساختار مشابهی با کلسترول برخوردار هستند و نشان داده شده است که میزان جذب کلسترول از روده و غلظت LDL کلسترول "بد" در خون را کاهش می دهد.

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه مصرف روزانه 1.5-3 گرم استرولهای گیاهی می تواند منجر به کاهش 7 تا 12.5 درصد در کلسترول خون در طی 2-3 هفته شود.

چگونه می توانم مقدار مورد نیاز خود را دریافت کنم؟
از آنجا که غذاها حاوی مقادیر کمی فیتواسترول هستند ، میزان مصرف معمول آنها بین 78 تا 500 میلی گرم در روز است. با این حال ، برای دستیابی به مقدار توصیه شده 2-3 گرم ، غذاهای کاربردی متنوعی با افزودن این موارد ، محصولات لکه دار ، نوشیدنی های ماست ، دسر ماست و لبنیات ایجاد شده است.

3. سولوموس قلب ما
ماهی قزل آلا منبعی از چربی های امگا 3 است که برای رسیدن به رژیم غذایی ضروری است تا زمانی که بدن نتواند به تنهایی آنها را سنتز کند. اثرات خوردن ماهی و اسیدهای چرب امگا 3 بر سلامت قلب برای ده ها سال مورد مطالعه قرار گرفته است.

در مقایسه با مصرف کم یا بدون مصرف ، مصرف متوسط ​​ماهی (حدود 2 وعده در هفته) با خطر کمتری از بیماری قلبی عروقی همراه است.

4- روغن زیتون
البته ، روغن زیتون یا "طلای مایع" به گفته هومر نمی تواند از این لیست گم شود! مطالعات بیشماری مصرف روغن زیتون را با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و مرگ و میر در افراد در معرض خطر قلبی عروقی بالا مرتبط کرده است.

روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده است که نماینده اصلی آن اسید اولئیک است و نشان داده شده است که سطح LDL کلسترول "بد" را کاهش می دهد وقتی که به همراه چربی های اشباع نشده ، جایگزین چربی های اشباع شده در رژیم غذایی شود.

علاوه بر اسیدهای چرب اشباع نشده اشباع ، روغن زیتون حاوی ترکیباتی مانند توکوفرول ها و پلی فنول ها است که قلب را از آترواسکلروز محافظت می کند.

تعادل انرژی و کلسترول

تعادل انرژی و کلسترول
تعریف دوباره کالری
تنقلات مداوم به گرجستان کمک نمی کند کالری مصرفی خود را تحقق بخشد ، در حالی که یک وعده غذایی بسیار عصرانه به احتمال زیاد منجر به مصرف بیش از حد مصرف می شود. افزایش کالری دریافتی در طول روز نیز منجر به افزایش وزن می شود و این ممکن است به همین دلیل باشد که شاخص توده بدنی آن آن را در بین افراد دارای اضافه وزن قرار می دهد. (BMI = 28.6 با دامنه طبیعی 20-25). 


استفاده از دفتر خاطرات روزانه از آنچه او مصرف می کند ، به او کمک می کند تا از میزان غذا و شاید به تبع آن کالری مصرفی خود تخمین بزند. علاوه بر این ، از اولین جلسات ، من فکر می کنم آموزش جورجیا برای تعیین قسمت های مناسب ، استفاده از لیست خرید سوپرمارکت و ساماندهی وعده های غذایی آن بسیار مهم است تا بتواند با درک این موضوع گرسنگی و سیری را راحت تر کنترل کند. محرکهای محیطی کاهش وزن جورجیا منجر به کاهش موازی کلسترول خواهد شد.

فعالیت بدنی را افزایش دهید
امروزه تحقیقات نشان می دهد که 4 تا 5 برابر کمتر از والدین و مادربزرگ ها قدم می زنیم. کار بی تحرک ، همراه با نزدیکی کار از خانه ، کاهش فعالیت بدنی جورجیا را تأیید می کند. ورزش فقط یک سالن ورزشی و تردمیل نیست ، بلکه فعالیت هایی است که با تفریح ​​و سرگرمی مانند دویدن یا دوچرخه سواری در یک پارک ، رقصیدن در مدرسه یا حتی در خانه همراه است.

با این حال ، می توان بر کارهای روزمره خانه نیز تأکید کرد که در کالری های مصرفی گرجستان به میزان قابل توجهی کمک می کنند. آنچه در جورجیا باید تأکید شود این است که افزایش فعالیت بدنی فرصتی برای کاهش استرس در زندگی روزمره با کمک به کودکان در رشد و سلامت قلب و عروق آنها است. همچنین ایده خوبی است که بخاطر بسپاریم که ما برای رژیمهای سخت "برنامه ریزی" نداریم (برنامه های رژیم غذایی بسیار کم کالری <1200 کالری). این دلیل اصلی این است که بیشتر افراد وزن خود را بازیابی می کنند. ورزش باعث می شود که یک برنامه رژیم غذایی با کالری بالاتر باشد و بنابراین کاربرد بیشتری دارد.

هدف کاهش کلسترول است
علاوه بر کاهش وزن ، برای گرجستان مهم است که از انتخاب مواد غذایی استفاده کند که به میزان قابل توجهی در کاهش کلسترول نقش دارد. این موارد عبارتند از:

مدل رژیم مدیترانه ای
اتخاذ یک مدل رژیم غذایی مدیترانه ای ، سرشار از میوه و سبزیجات ، حبوبات ، غلات کامل (نان ، ماکارونی ، برنج و غیره) باعث کاهش دفعات مصرف محصولات حیوانی (یک بار در هفته) و انتخاب محصولات لبنی نیمه چربی می شود.

برچسب های مواد غذایی
تماشای برچسب های مواد غذایی و محدود کردن گزینه های پر چربی اشباع ، کلسترول و نمک. به فرها / کافه هایی که در کنار محل کار هستند ، توجه ویژه ای داشته باشید ، جایی که انواع پنیر ، کیک اسفناج ، پینیرلی ، کروسانت ، تارت و غیره ، برچسب ندارند ، اما بمب های کالری با غلظت بالایی از چربی های اشباع شده "بد" ، قند و نمک وجود دارند.

مواد غذایی غنی شده در استرولهای گیاهی
غذاهای غنی شده با استرولهای گیاهی ، از جمله آنها را در رژیم متعادل خود مصرف کنید. استرولهای گیاهی عناصری هستند که در روز به میزان 1.5-3 گرم در روز مصرف می شوند ، مطالعات نشان می دهد که کاهش موثر کلسترول خون از 7٪ به 5/12٪ است. با این حال ، مقداری که در رژیم غذایی معمول مصرف می کنیم تنها 500 میلی گرم در روز است ، به همین دلیل نیاز به غذا با افزودن استرول های گیاهی (محصولات پخش شده ، دسر و نوشیدنی های ماست و همچنین لبنیات) وجود دارد که در دستیابی به توصیه به ما کمک می کند.

برنامه رژیم غذایی شخصی
محدود کردن کلیه توصیه های فوق در جورجیا ، هنگامی که زمان فرا رسیدن ادغام در امور روزمره خود فرا رسید ، به کمک یک متخصص احتیاج دارد. آموزش یک برنامه رژیم غذایی و همچنین مشاوره تغذیه ای در هر جلسه توسط یک متخصص تغذیه فارغ التحصیل به او کمک می کند تا تغییرات پایدار و تدریجی در نتیجه مطلوب کسب کند.

اختلال رشدی فرزند

اختلال رشدی فرزند

انتشار اختلال رشد

معمولاً عباراتی مانند سندروم آسپرگر ، اوتیسم و ​​اختلالات رشدی رشدی افکار یا تصاویر منفی را برای ما به ارمغان می آورد. بنابراین والدینی که متوجه می شود فرزندشان اختلال رشد پراکنده دارد ، به عنوان اولین واکنش احتمالاً می ترسد. واکنش والدین متفاوت است و به محض توجه به اولین علائم ، برخی از کودکان برای تشخیص به متخصصان می روند ، اما برخی دیگر از هرگونه علائمی غافل می شوند. بسیاری اوقات کودکان مبتلا به سندرم برای اولین بار توسط معلم مهد کودک یا معلم تشخیص داده می شوند. بسیاری تعجب می کنند که چگونه ممکن است والدین نفهمیده باشند.

چه تشخیصی نیاز دارد؟

هدف از این تشخیص ، برچسب زدن به کودک نیست. این تشخیص در درمان و آموزش فردی خاص کودک بر اساس نیازهای خودش انجام می شود. درست همانطور که هر فرد متفاوت است ، کودک مبتلا به سندرم روش برقراری ارتباط ، نیازهای خود ، روش یادگیری و خواسته های خودش را دارد. تشخیص زودرس همان چیزی است که کودک را قادر می سازد به بهترین شکل ممکن رشد کند.

هرچه زودتر یک سندرم اختلالات رشد پراکنده تشخیص داده شود و درمان شود ، پیش بینی های مثبت تر می توانیم برای رشد کودک ایجاد کنیم.

آگاهی

اولین احساسات والدین با فرزند با D.A.D. این ترس ، انکار ، عصبانیت است ، و هنگامی که فروکش می کنند ، اندوه و گناه پیروی می کنند. وقتی والدین دریابند که فرزندشان با دیگران فرق می کند و دارای ADHD است ، منطقی می شود که چرا این اتفاق برای آنها رخ داده است یا چه اشتباهی انجام داده اند. بسیاری اوقات واکنش های اول می تواند هم نزاع ها و هم اتهامات زوج را به همراه داشته باشد. سپس مرا به یاد روند عزاداری می اندازد ، غم و اندوه به دنبال احساسات شدید است. طبیعی است که والدین از از دست دادن امید به فرزند سالم ناراحت باشند. مرحله بعدی کاربردی تر است و آن پذیرش است. این احساسات توسط والدین از طریق روان درمانی قابل تجربه است. داشتن فرزند مبتلا به سندرم ADHD آسان نیست ، در کل سیستم خانواده مشکلاتی وجود دارد. اگر عضو جدید خانواده "بیمار شود" ، تمام سیستم خانواده بیمار می شود. این ممکن است خشن به نظر برسد اما پذیرش احساسات مختلف اعم از مثبت و منفی برای والدین قابل قبول است. اگر این احساسات توسط او پذیرفته نشود و کار نکند ، نقص ایجاد می شود.

بنابراین وقتی والدین به مرحله پذیرش رسیدند ، قدرت خود را بازیابی کرده و زمان آن رسیده است که دریابیم که اختلالات رشدی پراکنده چیست. اطلاع رسانی در مورد سندرم فرزندش به او کمک می کند تا درک کند که فرزند متفاوتی با استعدادهای خودش دارد ، که دنیا را به روش خودش درک می کند. از طریق اطلاعات می آموزد که فرزند خود در کدام زمینه بالاتر از سایر فرزندان در سن خود قرار دارد ، اما همچنین کسی که عقب می ماند ، می داند که در کجا به تشویق و تأیید احتیاج دارد و در کجا بیشتر کار می کند تا کاستی های خود را به بهترین شکل توسعه دهد.

سیستم خانوادگی که اکنون بیمار بود ، با داده های جدید سازگار خواهد شد تا تعادل برقرار شود.

خانواده با فرزند دارای ADHD واقعاً چه نیاز دارند؟

تشخیص زودرس امکان برنامه ریزی را فراهم می کند که به رشد کودک کمک می کند. مدرسه ویژه تحصیلات مورد نیاز خود را به کودک ارائه می دهد. علاوه بر مدرسه ویژه ، یک مربی ویژه می تواند با مسائل ساده عملکردی روزانه به خانواده کمک کند. با این حال ، علاوه بر کودک ، والدین نیز ، نیازهای گروهی از والدین با فرزندان دارای اختلال کمبود فشار خون دارند. والدین را در امور عملی ، عاطفی و روانشناختی تشویق و یاری خواهد کرد. روانشناس-رواندرمانگر به صورت جداگانه روی والدین یا زوج کار خواهد کرد. فراموش نکنیم که علاوه بر نقش والدین ، ​​همسر دیگری هم هست که آنطور که به نظر می رسد از طریق مقاله ، بعضی اوقات به مقام دوم می رسد ، در کنار هم قرار گرفته و فراموش می شود. مهم است که والدین از نقش زناشویی جدا شوند ، و برای پیدا کردن هر دو مکان و زمان دوم. اگر زوج از بخش زناشویی غفلت کنند ، در روابطی که به خانواده منتقل می شود ، مشکلاتی ایجاد می شود. به عنوان والدین آنها زندگی روزمره و خسته کننده و طاقت فرسا و همچنین کارمندان را تجربه می کنند ، مهم است که از شریک زندگی خود و احساساتی که برای او احساس می کنید غفلت نکنید. عشق ، شادی و عشق باید به زوج تغذیه شود.

اما علاوه بر نقش والدین و نقش زناشویی ، مهم است که آنها از خود مراقبت کنند و عاشق آن شوند ، مدتی را سرقت کنند تا یک فعالیت مورد علاقه یا آرامش را انجام دهند.

نیازهای فرد و زن و شوهر همانند قبل از آمدن کودک باقی مانده است.

رابطه با کودک

این تشخیص به دلایل اطلاعاتی و آموزشی مفید است ، برای اینکه عاشق فرزند خود باشید باید او را بشناسید و پشت علامت نگاه کنید. اطلاعات مربوط به این موضوعات پیشرفت کرده است و با کمک فناوری می توانید داده ها و پیشنهادات مفیدی را پیدا کنید تا زندگی روزمره تان لذت بخش شود. آگاه شوید ، بخوانید ، جستجو کنید ، از فرزندتان شرمنده نشوید.

این رابطه ای است که برای ایجاد آن نیاز به تلاش ، صبر و عشق دارد. اولین علائم یک اختلال اوتیسم در نوزادی دیده می شود. نوزادان و کودکان نوپا مبتلا به اوتیسم از تماس جسمی و بینایی خودداری می کنند. برای مادر دشوار است که احساس کند کودکش به نوازش و علاقه های او پاسخ نمی دهد. این رابطه ای است که در ابتدا احساسات بیهوده را به وجود می آورد ، اما با تلاش و صبر می توان رابطه ای بسیار قوی برقرار کرد. این مهم است که والدین به نیازهای کودکانی که دارای ضربات یا بدون ضربه هستند گوش دهند ، باید به فضای شخصی آنها ، نیاز آنها به نظم ، هرگونه هراس احترام بگذارید.

سخنان روباه را از شاهزاده کوچک نویسنده فرانسوی Antoine de Saint-Exupery وام می گیرم : "شما به وضوح فقط با قلب می بینید. چیز اساسی برای چشم نامرئی است "با این کلمات می خواهم نشان دهم چقدر مهم نیست که در علامت بمانید بلکه دیدن کودک با AD است. با قلب

برادران

همان مشکلی که والدین در ابتدا با آن روبرو هستند ، توسط یک خواهر و برادر بزرگتر تجربه می شود. وقتی به او گفتیم که او قصد دارد یک برادر کوچک با او بازی کند ، مثل والدینش ، رویاها و انتظارات داشته است. اکنون انتظارات همه مرده است ، بنابراین فرزند اول برادر کوچکی را که انتظار داشت ، نخواهد داشت اما یک برادر کوچک که نیاز به مراقبت بیشتری دارد و نمی تواند بازی های مورد علاقه خود را انجام دهد. برای کودک قابل قبول است که احساسات و ناامیدی خود را ابراز کند. اگر صادق باشیم و نیازهای برادر کوچکش را برای او توضیح دهیم ، تفاوت اما ما نیز سناریوهای جایگزین را به او می دهیم ، این با شرایط جدید سازگار خواهد شد. عصبانیت ، حسادت ، ناامیدی ، انکار و افکار بد در کنار او خواهد بود ، بیایید کور نباشیم ،

کودک بزرگتر نیز ممکن است در مدرسه در مورد خواهر و برادر خود از فرزندان دیگر احساس ناراحتی کند. همه با تنوع آشنا نیستند. تمام کاری که ما می توانیم انجام دهیم آماده کردن کودک برای چنین رفتارهایی است و برای او توضیح می دهیم که وی نیازی به شکستن تهاجمی ندارد ، او فقط می تواند برای آنها توضیح دهد که "همه ما متفاوت هستیم".

همچنین مسئله ای که کودکان دوقلو هستند و یک کودک دارای ADHD است دشوار است. در حالی که دیگری اینطور نیست. این مشکل در این واقعیت نهفته است که کودک بدون مشعل شروع به احساس گناه می کند و ابراز پشیمانی می کند که این سالم است در حالی که برادر کوچکش این کار را نمی کند. زمان خوبی است که برای او توضیح دهیم که DAD چیست ، علل احتمالی DAD در کودک چیست و وی مسئول آن نیست. بسیاری اوقات والدین سهواً این روند را نادیده می گیرند و با فشار بر گناه فرزند خود ، وظایف مراقبت را به برادر خود اختصاص می دهد که نه وظیفه دارد و نه می خواهد.

کودک متولد شده به ترتیب تولد ، کودک مبتلا به DAD راحت تر سازگار می شود زیرا سیستم خانواده قبلاً با آگاهی روبرو بوده است و سازگار شده است.

متحدان ما برای مقابله با مشکلات در اولین بار تا زمان انجام اصلاحات ، مختصراً پیشنهادهای زیر را ارائه می دهند

اطلاعاتی را کسب کنید ، بخوانید ، جستجو کنید تا بدانید D.A.D.
وی به همراه فرزندان مبتلا به میلادی عضو گروه های والدین می شود.
به متخصصان و غریزه خود اعتماد کنید
برای اینکه روی احساسات منفی خود کار کنید ، بلکه برای کمک به شما هم به عنوان والدین و هم به عنوان یک زوج از مشاوره روان درمانی دریغ نکنید.
فوراً شروع به درمان کودک کنید
از نظر علائم عجیب کور نشوید زیرا بهترین عامل پیش آگهی برای کودک مبتلا به سکته مغزی ، تشخیص زودرس و درمان است.
بر روی علامت نمانید ، فرزند خود را با تمام قلب دوست داشته و قبول نکنید
به دنبال اطلاعاتی در مورد آنچه بیمه شما برای تسویه حساب های مالی شما است ، جستجو کنید و به دنبال مزایایی باشید
بدون توجه به اینکه چقدر دشوار باشد و از او بخواهید از بستگان کمک بخواهید ، وقت خود را بیابید ، مهم است که والدین به خوبی بتوانند از کودک مراقبت کنند
در وهله اول خاطرات خود را نگه دارید تا با الزامات جدید عادت کنید ، این برنامه به شما کمک می کند تا تعهدات به طور مداوم به ذهن شما باز نگردد
به عنوان یک زن و شوهر ، در مورد احساسات خود بحث کنید ، لحظاتی را برای خود بیابید بلکه تعهدات را با یکدیگر در میان بگذارید.
 

5 نکته برای کاهش وزن

5 نکته برای کاهش وزن
چه کسی از نظر پزشکی دارای اضافه وزن است؟
سریع ترین روش برای تخمین وزن با شاخص توده بدنی است. محاسبه این مقدار آسان است: وزن بدن در کیلوگرم که تقسیم بر قد در متر مربع است. با BMI از 19 تا 25 وزن در محدوده طبیعی قرار دارد و مقدار آن بیش از 25 در محدوده کمی اضافه وزن است. کرستن سلمر می گوید: "اما BMI را نباید تنها عامل دانست." "عامل تعیین کننده ترکیب بدن و توزیع چربی است."

ورزش شکم در خانه

انسان خط کمر خود را با اندازه گیری نوار اندازه گیری می کند
آنچه قبل از شروع ورزش باید در نظر بگیرید: 
به پزشک خانواده خود اجازه دهید تا خطرات سلامتی را بررسی کند.
کفش ورزشی خوب با کوسن های کوسن بخرید. اگر پای اشتباهی دارید ، کفی مخصوص (جراحان ارتوپدی) در برابر بارهای نادرست در مفاصل محافظت می کنند.
لباس ورزشی راحت بخرید که در آن احساس راحتی کنید و از محافظت در برابر احتمالات (مانند شلوار استراحت) محافظت کنید.
یک بطری آب خوب تهیه کنید تا یادتان باشد که به اندازه کافی آب بنوشید. 
متحدین پیدا کنید! بهتر است باهم تمرین کنیم و "سگ خوکی" خیلی سریع دست بالا را نمی خورد.
خود را غرق نکنید! ماهیچه ها و استقامت زمان لازم را برای رشد و نمو دارند. 
فراموش نکنید: شما فقط از ورزش وزن کم نمی کنید! فقط هنگامی که رژیم خود را تغییر می دهید ، بدن شما شروع به تغییر می کند.