روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

1 از 3 زن از پوکی استخوان رنج می برند

1 از 3 زن از پوکی استخوان رنج می برند

 

باید اعتراف کنم که این یک برنامه رادیویی بسیار جالب بود و به من فرصت داده شد تا به تفصیل آنالیز کنم ، موضوعات سلامت استخوان که نه تنها مورد توجه زنان بلکه برای مردان نیز مورد توجه است.

در این نمایش تلاش شد تا نقش رژیم غذایی با پیشگیری از پوکی استخوان پیوند یابدپوکی استخوان می تواند باعث ضعف استخوان شوددر این حالت طبیعی ، استخوان ها مواد معدنی مانند کلسیم را از دست می دهندبنابراین ، آنها شکننده می شوند و به راحتی می شکنند.

نقش رژیم در درمان پوکی استخوان چیست؟

خاطرنشان شده است که تغذیه مناسب در پیشگیری و درمان بیماری های استخوانی مانند پوکی استخوان نقش داردمنابع کلسیم به ویژه در هر گروه سنی و همچنین ویتامین D. از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع ، منابع گیاهی کلسیم علاوه بر لبنیات ، ارائه شده است ، همانطور که در اولین کتاب گیاهخواری یونانی با عنوان "گوشت ، بدون تشکرراهنمای رژیم غذایی گیاهی »

یک رژیم متعادل همیشه باید با جلوگیری از مصرف زیاد قهوه ، الکل و نمک و افزایش فعالیت بدنی و جلوگیری از استعمال دخانیات همراه باشد.

به طور کلی ، از طریق گفتار من سعی کردم به "شنوندگان" منتقل کنم که تصویب یک برنامه غذایی ، که نیازهای ما به مواد مغذی خاص را برآورده می کند ، برای پیشگیری یا حتی درمان جزئی از بیماری های استخوانی بسیار مهم است.

 

 

 

 

 

 

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی