روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

7 از 10 نوجوان تمام دوستان خود را در رسانه های اجتماعی نمی شناسند!

مطالعه جدیدی درباره حریم خصوصی آنلاین توسط AVG ، یک برنامه آنتی ویروس مشهور منتشر شده است. نکته جالب اینجاست که این تحقیقات روشن ساخته است که بیشتر نوجوانان از آنچه در حساب رسانه های اجتماعی خود ارسال می کنند پشیمان می شوند و دوستان آنلاین خود را شخصاً نمی شناسند.

در این نظرسنجی از 4000 نفر بین 11 تا 16 سال سؤال شده و مشخص شده است که 28٪ از کارهایی که بصورت آنلاین ارسال می کنند پشیمان شده اند.

یک سوم از پاسخ دهندگان محتوا را حذف کردند یا از شخص ثالث خواستند آن را حذف کند زیرا آنها آن را دوست ندارند (62٪) یا به دلیل خیلی شخصی بودن (28٪).

در حقیقت ، 18٪ آنها گفتند این چیزی است که مادرشان برایشان ارسال کرده است.

علاوه بر این ، 14٪ اعتراف کردند که شخص دیگری از آنها خواسته است چیزی را که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته بودند حذف کند.

در مورد Facebook ، 70٪ ادعا می کنند که تنظیمات خود را پیکربندی کرده اند تا به راحتی آن را پیدا نکنند. با این حال ، تنها 29٪ تمام دوستان آنلاین خود را می شناسند. و البته این به این دلیل است که بسیاری از نوجوانان آن را به عنوان رقابتی برای محبوبیت می بینند.  

جالب اینجاست که 38٪ اعتراف کرده اند که یک عضو خانواده آنها بدون مجوز به حسابهای خود رفته و 18٪ نیز گفته اند که جزئیاتی را پیدا کرده اند که هیچ کس نمی خواهد آنها را ببیند.

 

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی