روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

12 قانون برای انتخاب همسر مناسب

12 قانون برای انتخاب همسر مناسب
می توانید ازدواج کنید ، اما نمی توانید ازدواج کنید. اگر می خواهید ازدواج کنید ، در ادامه بخوانید. ما بحث خواهیم کرد که آیا اصلاً ازدواج خواهیم کرد. بیایید در مورد چگونگی انتخاب یک همسر عادی صحبت کنیم.
انتخاب همسر مناسب یک موضوع بسیار مهم است. ازدواج حاکی از عواقب مادام العمر است ، همه چیز باید با دقت و پیشاپیش فکر شود. در غیر این صورت ، بد خواهد بود.

ازدواج توافق بین دو نهاد است. تصمیم به ازدواج باید به عنوان یک تصمیم تجاری بی طرفانه تلقی شود.
شما باید برای سرمایه گذاری یک همسر درست مثل یک شرکت را انتخاب کنید. این یک موضوع شانس نیست ("عشق") ، لازم است که به وضوح درک کنیم که چه چیزی لازم است و چگونه می توان به این هدف رسید.

ازدواج مربوط به عشق یا اتحاد همسران نیست. همه اینها توسط یک جعبه تلویزیون و فیلم ها تحمیل می شود. ازدواج تبادل منابع است. همسر "A" را ارائه می دهد ، و شما "B" را پیشنهاد می دهید. اگر زوجه نمی خواهد یا نمی تواند ، از این حق ازدواج برخوردار می شود.

ازدواج یک توافق است ، باید تحقق یابد ، کنترل بر عهده شماست. شما وقتی به عنوان یک دانش آموز شانزده ساله در یک بیماری عاطفی از عشق قرار دارید ، نمی توانید تصمیم صحیحی بگیرید. همانطور که هیچ بازرگان که قصد دارد با کیسه ای به دور دنیا سفر کند ، توافق نامه ای راجع به احساسات امضا نخواهد کرد ، بنابراین هیچ مردی که نمی خواهد سقوط یک ازدواج را بخرد ، تمام منابع خود را برای او نخواهد نوشت ، صرفاً به دلیل اینکه عاشق است.

فقط 2 دلیل وجود دارد که یک مرد به طور کلی باید در مورد ازدواج فکر کند:

1.
2. شغل و جاه طلبی های سیاسی وی نیاز به وضعیت ازدواج دارد. بحث در مورد این گزینه منطقی نیست ، زیرا در این حالت همسر ، خانواده فقط تزیینات هستند.

اولین و تنها دلیل ازدواج را در نظر بگیرید. عشق دلیل نیست. با ازدواج ، همه منابع خود را به همسر خود واگذار می کنید. برای چی؟ به منظور پیر شدن در دایره خانواده.

اهداف و شرایط ازدواج:

1- احتمال سرقت با طلاق را به حداقل برسانید.
2. برای به حداکثر رساندن احساس خوشبختی همسر با دادن فرصتی برای تحقق خود به عنوان یک مادر و همسر (دقیقاً برعکس هر چیزی که می بینید و می شنوید). این در مورد رهایی یا حق کامل زنان نیست (یا هر مفهوم دروغین مشابهی که باعث از بین رفتن نهاد خانواده می شود) نیست ، زن باید کاملاً خود را وقف خانواده کند. خوشبختی واقعی زن خانواده است. نه شغلی ، نه "استقلال" و نه آزادی جنسیتی.

صادق باشید:

اکثر مردان یک زن "مستقل ، آزاد شده" را نمی خواهند. این یک سرخوشی است برای یک عوضی رسوا که فکر می کند همه مدیون او هستند.
احمق ها با کف در دهان برعکس را اثبات می کنند ، زیرا آنها احمق هستند ، تا ذات پدیده های در حال درک را درک نکنند. مردها زنان عاشق کسانی هستند که آنچه می خواهند را می خواهند. کسانی که در مورد لباس زنانه جدی نیستند ، اما یک زن را در یک زن می بینند ، نه یک مرد در دامن.
با ناراحتی های زنانه مانند گربه های سگ که تنها به آنها می چسبد رفتار می شود. برای یک زن ، nerd به هیچ وجه مرد نیست.

طلاق:

روشن است که ازدواج به خودی خود یک توافق بسیار بد است. هنگام ازدواج ، به همسرتان کنترل منابع و فرزندان را می دهید. "طلاق با اجماع" در واقع به معنای "طلاق از طریق تقصیر او" است. اگر زوجه تصمیم بگیرد که می خواهد طلاق بگیرد ، در واقع همه شرط های زن متاهل را حفظ می کند ، ضمن آنکه از شر همه وظایف خلاص می شود. طلاق دزدی مرد است. این توزیع مجدد منابع از مردان به زنان است. او می تواند به تنهایی با فرزندان خود یا با همسر جدید خود در حمایت از کودک زندگی کند. با حمایت همه جانبه دولت. از نظر حقوقی ، او همیشه درست است ، اما شما اینطور نیستید. شما نمی توانید کاری در این باره انجام دهید. بنابراین ، بسیار مهم است که سریعاً همسر عادی را انتخاب کنید تا خطرات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
لازم است با رعایت نکات احتیاطی به این انتخاب دقت کنید. این تنها راه تلاش برای جلوگیری از خرابی و طلاق است.

چه زمانی ازدواج کنید:

بهتر است بعد از 30 سالگی ازدواج کنید. در این سن ، مرد باید در این سن زندگی کند ، به اطراف خود نگاه کند ، چیزی کسب کند ، به اهداف خود در زندگی بیندیشد و کمی حل و فصل کند. ده سوم برای خیلی ها ، زمان آشفتگی است ، پس از سی دوره آرام تر شروع می شود. بیشتر مردان زیر 30 سال به اندازه کافی بالغ برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد ازدواج نیستند.
در عین حال ، در 30 سالگی ، شما فقط باید در مورد ازدواج فکر کنید. لازم نیست که تا 30 سالگی ازدواج کنید. 30-45 ساله ، این بهترین زمان برای ازدواج است. ارزش مردان دقیقاً در این سالها حداکثر است.

12 قانون اصلی برای انتخاب همسر مناسب:

1. جوانان
یک زن باید حداکثر سی سال سن داشته باشد. 25 سال بهتر است. 20 بهترین است. بدن زن سالها تحمل نمی کند. طبیعی است که آرزو کنیم بدن همسرتان تا مدت ممکن جوان و لعاب باشد. بعد از سی سال ، جوانی و زیبایی به سرعت پایان می یابد.
این نوعی معامله است: سالهای زیبایی را به شما می دهد و شما در زندگی از آن حمایت می کنید. هرگز با زنی که جوانی خود را به شخص دیگری واگذار کرده ، ظلم نکنید.
بار دیگر: زنان پیر می شوند و زشت می شوند. پلنگ ها ، زنان سنی که ظاهراً مردان جوان را جذب می کنند ، فیلم های ساختگی هستند. زنان مجرد در دهه سی سالگی بهترین سالهای خود را با لقب مردهای مختلف لعنتی گذرانده اند و حالا آنها می خواهند ناراحتی هایی پیدا کنند که از آنها مراقبت کند. نیازی نیست چنین نادری باشید.
جسم جوان مخصوصاً برای تحمل فرزندان بسیار مهم است. زنان مسن نمی توانند و فرزندان سالم ندارند. یک زن سی ساله در حال حاضر پانزده سال با تأخیر در این موضوع.
-اما من واقعاً می خواهم با یک زن باهوش ارتباط برقرار کنم. دختران بیست ساله احمق هستند!
هوش او به خصوص وابسته به سن نیست. احمق بیست ساله ، احمق سی ساله است. تفاوت در این است که سی ساله بسیار کسل کننده تر است و می تواند کمی به مرد بدهد.

2. خانواده او باید همراه مادر و پدر کامل باشند
هیچ پدری و ماشینی نیست. فرزندان بزرگ شده بدون پدر نمی توانند طبیعی باشند. مادر به تنهایی نمی تواند فرزندان سالم پرورش دهد. شما به همسر سالم و عاطفی احتیاج دارید. دخترانی که در پس زمینه طلاق بزرگ شده اند ، دسته ای از سوسک ها دارند ، اغلب به شیوه های مشکوک برای جلب توجه عادت می کنند و تصوری ندارند که چگونه در یک خانواده عادی رفتار کنند.

3. برای او مفهوم طلاق نباید وجود داشته باشد ،
اگر او کلمه طلاق را بداند ، می داند در صورت طلاق چه کاری باید انجام دهد ، به یکی از دوستان مطلقه مراجعه می کند ، یا طلاق را یک پیشرفت احتمالی وقایع می داند ، نیازی به آن ندارید. آن را دوباره به داخل آب پرتاب کرده و با آرامش به ماهیگیری ادامه دهید.

4- او به طور طبیعی باید رقمی را که دوست دارید داشته باشد.
هر زنی بعد از ازدواج کمی چاق می شود. این اجتناب ناپذیر است. هنگامی که به اندازه نهنگ قاتل متورم شود ، قابل قبول نیست. اگر او یک بار کامل بود ، به دلیل رژیم های غذایی و تناسب اندام ، وزن خود را از دست داد ، تمام وزن (به علاوه کمی بیشتر از بالا) به محض پیدا کردن یک همسر ، برمی گردد.
اگر او دائماً در رژیم غذایی باشد و از چاق شدن می ترسد ، بلافاصله بعد از عروسی چاق می شود.
وزن آن باید در طول زندگی تقریباً یکسان باشد.
او باید چهره زیبایی داشته باشد. با گذشت سالها ، زیبایی کمی از بدن باقی نخواهد ماند و چهره به جایی نخواهد رسید ، علاوه بر این شما هر روز آن را می بینید.

5- او باید از خودش مراقبت کند
زنی که بعد از عروسی به خوک تبدیل می شود شرم آور خانواده است. او باید از خودش مراقبت کند و خودش را به شکل خود نگه دارد. زنان بعد از عروسی کمی چاق می شوند ، اما 5 و 50 کیلوگرم دو چیز متفاوت هستند. به زنان خانواده او نگاه کنید ، اگر همه آنها چاق هستند ، بهتر است سریع عقب نشینی کنید. هر روز همسرت را می بینی. اگر به آن نگاه کنید بد است و به غذای بیکنی برای صبحانه فکر می کنید بد است.

6. او باید در مورد خانواده فکر کند ، نه در مورد شغل.
شما مادر را برای فرزندان خود و نگهبان قلب انتخاب می کنید. یک مرد به حقوق دوم احتیاج ندارد ، خودش این کار را می کند. او به عقب ، در خانه و قلب احتیاج دارد.
در خانواده هایی که هر دو کار می کنند ، فرزندان به عنوان پرستار بچه و در موسسات دارای حقوق بالا پرورش می یابند و مادر برای پرداخت این همه به کار می رود.
- من بچه ها نمی خواهم.
پس ازدواج نکنید. تنها دلیل ازدواج ، ایجاد خانواده است.
-اما من یک زن موفق می خواهم.
مهم نیست حتی اگر او وقتی ملاقات کردید نگران حرفه خود باشید ، در این مورد او لعنتی در مورد حرفه خود نخواهد کرد. زنان مایل به کار نیستند ، فقط خیلی اوقات دیر می رسد. آنها دوران جوانی خود را صرف یک حرفه شغلی می کنند ، بعداً متوجه اشتباه شده و کار را رها می کنند تا از فرزندان مراقبت کنند (که احتمالاً با ناتوانی در رشد - این امر برای متولدین دیر هنگام) است. آیا شما متخصصان زن متاهل 45 ساله زیادی را می شناسید؟
زنان شاغل این کار را فقط از ضرورت انجام می دهند ، هر روز نسبت به آن ناله می کنند. آنها به همه چیز می دادند تا کار را ترک کنند و فقط با خانواده سر و کار داشته باشند.
در حقیقت ، هیچ زنی نمی خواهد کار کند. کار دنیای یک انسان است و همیشه خواهد بود. کار زنان خانه و فرزندان است.

7. او باید "خوب" باشد.
نباید مشکلی با الکل ، سیگار کشیدن و خال کوبی ایجاد کند. او نباید یک باشگاه مست و گذشته داشته باشد. فاحشه را نمی توان به همسر تبدیل کرد. هرچه شرکای جنسی وی بیشتر باشد ، احتمال اینکه طلاق به پایان برسد ، بیشتر می شود.
- بنابراین شما می گویید که همه دختران باشگاه که سیگار می کشند و می نوشند ، فاحشه هستند؟
بله
هرچه شرکای کمتری داشته باشد ، بهتر است. در حالت ایده آل ، یک باکره. به یاد داشته باشید: هرچه شرکای بیشتری وجود داشته باشند ، احتمال اینکه در 6 سال آینده طلاق بگیرید ، بیشتر می شوید و پول ، منابع و فرزندان خود را از دست خواهید داد.
اگر فکر می کنید که او به کمک نیاز دارد ، یا به او کمک می کنید ، و او تغییر خواهد کرد ، پس شما احمق هستید و دستکاری می شوید. با چنین زن ، همه چیز بد برای شما تمام می شود.

معیارهای انتخاب همسر
دختر خوبی را انتخاب کن باکره (یا با تعداد کمی شرکا) ، خانواده محور ، در ارتباطات دلپذیر ، دستیار ، لبخند و بیمار است.

8- او نباید در مقابل توافق پیش از ازدواج باشد ،
اگرچه این به شما در پس انداز کردن منابع کمک نمی کند ، اما این نشانگر خوبی است که وی در حفظ ازدواج خود جدی است.

9. او باید با شما سازگار شود
زن محبت آمیز با شما تغییر می کند و با شما سازگار می شود. غذای مورد علاقه او جدید استیک تخم مرغ خواهد بود ، او خوشحال خواهد شد که تمام 6 قسمت راکی ​​را با شما تماشا کند ، و همچنین کاری را انجام دهد که قبلاً دوستش نداشته یا انجام نداده است.
 

 

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی