روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

آیا می توانیم در زمان کرونا عشق را ادامه دهیم؟

آیا می توانیم عشق را ادامه دهیم؟

انتقال کرونا از طریق رابطه جنسی
زمان Covid-19 ، تمام عادات ما با محصوریت مختل می شوند. در میان آنها ، روابط صمیمی است. آیا ما هنوز هم می توانیم در طی یک بیماری همه گیر ، لذت های گوشتی را تحریک کنیم؟ دکتر سیلوین میمون ، متخصص زنان و زایمان ، آندرولوژیست و سکسولوژیست ، به ما پاسخ می دهد.

مرتباً دستان خود را بشویید ، در آرنج سرفه کنید ، بوسه نکنید ... برای مبارزه با گسترش کوروی ویروس جدید ، حرکات سد باید بیش از هر زمان دیگری رعایت شود. اگر از آغوش گرفتن اجتناب شود ، لذت های جنسی چیست؟ آیا می توانیم عشق را بدون خطر ادامه دهیم ؟ جواب چندان واضح نیست.

در هنگام مقاربت خطر بیشتری دارید؟
همانطور که توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیان شده است ، ویروس Covid-19 " از طریق قطرات تنفسی که هنگام سرفه شدن از بینی یا دهان بیرون می آید ، از فرد به فرد دیگر منتقل می شود. یا عطسه می کند . " بنابراین ، آلودگی می تواند در هر زمان و در هر شرایطی از جمله در یک رابطه صمیمی اتفاق بیفتد. " تاج خورشید یک بیماری مقاربتی نیست، اما تماس فیزیکی درگیر روابط جنسی می تواند خطرناک باشد،" می گوید: دکتر سیلوین میمون. تنفس شدید و تسریع شده ، آغوش طولانی ، آغوش و لمس می تواند خطرات قابل توجهی را تشکیل دهد.

با شریک زندانی خود عشق بورزید
برای شرکای مهار ، حرکات موانع را نباید در طول مقاربت جنسی نادیده گرفت. این روانشناس زن به یاد می آورد: " شما باید قبل و بعد از هر مقاربت به فکر شستن دست های خود باشید و در صورت عطسه به جای چهره شریک زندگی خود از آرنج استفاده کنید ." اقداماتی که احترام آن در طی یک رابطه گوشتی دشوار است . "تمایز از رابطه جنسی است که به لحاظ نظری شما سر خود را کمی به طوری که ما در هوشیاری از دست دادن نیست. با این حال، در متن جاری، هدف این است که مراقب باشند تا از خود محافظت کنند"، توضیح می دهد او

برای افرادی که در کنار یکدیگر محصور نیستند ، مسئله ابطال مطرح نمی شود ، تحمیل می شود. در گواهی جابجایی شرم آور ، عنوان " برو به دیدن معشوق خود" ظاهر نمی شود. بنابراین برای صبر و شکیبایی ، ما از پیام های شیطانی ، که به آنها Sextos یا لذت های انفرادی نیز گفته می شود ، خوشحال می شویم ، خصوصاً به کمک سکستوها.

رابطه جنسی ایمن توصیه می شود
در زمان Covid-19 ، بنابراین بهتر است محتاط باشید ، حتی با توجه به رابطه جنسی. برای این کار، دکتر سیلوین میمون توصیه تمرین رابطه جنسی سالم، یک جایگزین سالم بدون تماس، استفاده در طول ورود ایدز در سال 1983. " ما می توانیم ناز کنم یا جلق زدن در مقابل یک دیگر به درگیر کردن شخص دیگر و بدون کوچکترین تماس جسمی از آن لذت ببرید. همچنین تمرین سکستینگ ، ارسال یا دریافت پیام های ناپسند نیز برای حفظ میل توصیه می شود. " بنابراین فرصتی برای کشف راههای دیگر عشق ورزی ، که از نظر تئوری هیچ خطری از دیدگاه عفونی ایجاد نمی کند.

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی