روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

چگونه یک زندگی نوجوانی موفق داشته باشیم

هرکسی دوست دارد در زندگی خود موفق شود ، مگر نه؟ حتی در دوران نوجوانی می توانید در زندگی خود به موفقیت برسید. واقعاً خیلی سخت نیست. مراحل زیر را دنبال کنید ، و سالهای موفقیت آمیز نوجوانی نیز همین الگو را دنبال خواهد کرد!

 

در مدرسه خوب پیش بروید. هر چقدر هم اکنون خسته کننده باشد ، آموزش به شما کمک می کند تا در جامعه عضوی سازنده باشید. برای تعالی در مدرسه تلاش کنید. بهترین تلاش خود را بکنید ، به معلمان گوش دهید ، تکالیف خود را انجام دهید ، مطالعه کنید و نمرات خوبی کسب کنید . با انجام این کار به شما کمک می کند تا کالج / دانشگاه بهتری پیدا کنید ، که به شما امکان می دهد در آینده شغل خوبی کسب کنید. مدرسه شما را در مسیر درست قرار می دهد!


در انجمن خود کمک کنید. داوطلبانه نه تنها می تواند وضعیت جامعه شما را بهبود بخشد ، بلکه می تواند شما را شادتر کند. مطالعات نشان می دهد افرادی که داوطلب می شوند کمتر از افرادی که این کار را نمی کنند دچار افسردگی و سایر مسائل عاطفی می شوند. فرصت های داوطلبانه مورد علاقه خود را پیدا کنید ، به عنوان مثال ، اگر حیوانات را دوست دارید ، در یک پناهگاه حیوانات داوطلب شوید . اگر کمک به مردم را دوست دارید ، داوطلبانه در آشپزخانه سوپ بخورید . اگر دوست دارید به محیط زیست کمک کنید ، درخت بکارید یا زباله بردارید. وقتی به دیگران کمک می کنید ، احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت . شما در جهان تغییر بزرگی ایجاد می کنید و از همه چیز گذشته ، داشتن تعداد زیادی ساعت داوطلبانه در رزومه شما بسیار خوب به نظر می رسد!


اهداف خود را در زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آنها تلاش کنید. شروع به فکر کردن در مورد مشاغلی کنید که دوست دارید در آن حضور داشته باشید ، اما بر اساس علایق و قدرت خود انتخاب خوبی انجام دهید. این می تواند شغل شما تا آخر عمر باشد! همچنین می توانید در جهت اهداف غیر شغلی مانند ایجاد جمع آوری کمک شخصی ، کسب نمرات خوب در مدرسه ، پیوستن به یک ورزش تیمی و غیره تلاش کنید و خود را به چالش بکشید و از آنچه می توانید به دست آورید متعجب خواهید شد!

از نظر حقوقی یا غیر قانونی به مشکل برنخورید این می تواند برنامه های آینده شما را خراب کند. از فشار همسالان خودداری کنید و سیگارها ، الکل و مواد مخدر را خالی کنید. قانون را رعایت کنید و از قرار گرفتن در عقب ماشین پلیس خودداری کنید. اگر تحت فشار چیزی قرار گرفتید ، دور شوید. اگر بتوانید از این موارد در طول سالهای نوجوانی خود اجتناب کنید ، اجتناب از آنها بسیار راحت تر است اگر شما از دبیرستان خارج شوید و از فشار همسالان خود دور شوید.

با والدین و معلمین خوش برخورد باشید . به یاد داشته باشید ، آنها آنجا هستند تا به شما کمک کنند بهترین باشید. به آنها احترام بگذارید و برای نظرات آنها ارزش قائل شوید ، حتی اگر گاهی اوقات شما را آزار دهند. به خاطر داشته باشید که آنها کارهایی را انجام می دهند که انجام می دهند زیرا به شما اهمیت می دهند و می خواهند شما در زندگی موفق شوید. شما مجبور نیستید معلمان یا خانواده خود را انتخاب کنید ، اما هنوز باید با آنها تحمل کنید. بیاموزید که چگونه با مردم در حال حاضر رفتار کنید ، زیرا وقتی بزرگسال هستید ، مجبور نیستید رئیس یا همکاران خود را انتخاب کنید ، بنابراین یاد بگیرید چگونه اکنون به آنها احترام بگذارید.
دوستان خوبی داشته باشید تا به شما کمک کنند! دوستان برای حمایت از شما و بالا بردن روحیه شما آنجا هستند. با افرادی باشید که شما را خوشحال می کنند ، و کسانی را که این کار را نمی کنند گنگ بزنید. گروهی از دوستان حامی و دوست داشتنی ایجاد کنید که بتواند به شما در موفقیت در زندگی و زندگی در رویاهایتان کمک کند. چند دوست واقعاً خوب پیدا کنید که با ترک تحصیلات دبیرستان به شما علاقه مند شوند.


فعال شدن! در مدرسه یا خارج از مدرسه به یک تیم ورزشی بپیوندید. برای دویدن در محله خود بروید. سگ خود را به یک پیاده روی زیبا و طولانی برسانید. به یک گروه یوگا بپیوندید ، در مرکز تفریحی محلی به شنا بروید ، در هنگام تعطیلات تجاری در تلویزیون بنشینید - هر چیزی! فقط ورزش کن به شما کمک می کند از نظر روحی و جسمی احساس بهتری داشته باشید. مطالعات نشان می دهد افرادی که در سالهای کودکی / نوجوانی خود فعال می شوند ، در بزرگسالی نیز فعالیت بیشتری خواهند داشت ، بنابراین اکنون فعالیت خود را شروع کنید.

کاری را که دوست دارید انجام دهید. اتخاذ یک سرگرمی ؛ خواندن ، نوشتن ، خیاطی ، آواز ، رقص ، بازی ورزشی ، ساخت سفال و ... این زمان می گذرد و به شما در رشد شخصیت کمک می کند. آزمایش و کشف چیزهای جدید. شاید تعجب کنید اگر بفهمید که آنها را واقعاً دوست دارید!


به چیزی باور داشته باشید. اعتقاد به یک علت را شروع کنید ، خواه یک مسئله اجتماعی باشد یا محیطی ، یا حتی یک دین. از این طریق شروع به شکل گیری ایده های خود خواهید کرد. نظرات خود را شکل دهید و در کنار آنها باشید. برای آنچه درست می دانید بایستید.
از زندگی، تمام و کمال استفاده کن! شما برای مدت کوتاهی فقط جوان هستید و قبل از این که بدانید بزرگسالی خواهید بود که دور هم دروغ می گوید و می گوید: "کاش از جوانی این کار را می کردم." جسارت داشته باشید ، به دنیا بروید و زندگی کنید! زندگی کوتاه است ، بنابراین تا می توانید از آن لذت ببرید.

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی