روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

اصلاح کننده پیلاتس

اصلاح کننده Pilates
خود بدن بدن ما را از بین می برد. ما بیشتر و بیشتر مهار می کنیم ، هماهنگی طبیعی خود را از دست می دهیم ، پیر می شویم. کارهای روزمره ما باعث می شود که بیشتر از برخی از ماهیچه ها استفاده کنیم و دیگران را غیرفعال کنیم. اصلاح کننده Pilates می تواند یک پادزهر فوق العاده برای همه اینها باشد ، از طریق تمرین هایی که باعث کشش عضلات ، تراز کردن ستون فقرات و تقویت بدن می شود.

Pilates تا حد زیادی مانع از فشار زیاد ، از بین رفتن زیاد انرژی ، و فشار زیاد عضلات و اسکلت می شود. با گذشت زمان ، هم این روش و هم تجهیزات آن تکامل یافت. بنابراین اگر امروز کسی بخواهد Pilates را امتحان کند ، می تواند یا بر روی زمین (حصیر پیلاتس) یا روی سازهایی مانند کادیلاک ، صندلی ، بشکه ، تخته بهاری و اصلاح طلب انجام شود که رایج ترین آن است. دستگاه.

اصلاح کننده Pilates چیست؟
این شناخته شده ترین و پر کاربردترین دستگاه پیلاتس است و شکل فعلی آن هیچ ارتباطی با نحوه شروع آن ندارد. اما با توجه به اینکه اولین "اصلاح طلب" یک سیستم ساده بهار در تختهای بیمارستانی بود که توسط جی پیلاتس در تلاش برای کمک به مجروحان جنگ جهانی اول ، که به دلیل اعضای بیمار ایجاد شده بود ، کاملاً منطقی است. آنها نمی توانند بلند شوند.

امروز ، در فرم پیشرفته خود ، اصلاح طلب از یک سکوی مسطح به نسبت تنه ما تشکیل شده است که در یک زمینه خاص به جلو و عقب حرکت می کند. این سکو از دو بلوک روی شانه ها تشکیل شده است که بدن کارآموز را ثابت نگه می دارد و حرکت آن بهمراه چشمه هایی که در دستگاه یکپارچه هستند و شامل سطوح مختلف مقاومت هستند انجام می شود. همچنین مکانیسم ایمنی نیز وجود دارد که با توجه به ارتفاع و شرایط کارآموز تنظیم می شود و برای تنظیم مسافتی که تخت از روی صندوق عقب متوقف می شود استفاده می شود. سرانجام ، در لبه سکو تسمه هایی با دستگیره وجود دارد که می توان آنها را با دست یا پاها در ترکیب با وزن بدن و مقاومت بهاری کشید.

اهداف اصلاح طلب
این به شما کمک می کند تقارن ارتوستاتیک ، کنترل تنفس ، استحکام شکم ، تثبیت لگن-ستون فقرات- شانه ، انعطاف پذیری عضلات و تحرک مفصل را بدست آورید.

اصلاح طلب شاهکاری است که برای همه مردم جذاب است. این می تواند یک ورزش ملایم برای یک خانم باردار باشد ، برای یک زن مسن بی خطر است و برای یک ورزشکار پویا است. همچنین بدون جراحت توسط جراحان ارتوپدی و فیزیوتراپیست به عنوان راه ایده آل برای آموزش برای پیشگیری و درمان صدمات توصیه می شود. طبق گفته الهام گیرنده J. Pilates ، در ده درس اول تفاوت را احساس می کنید ، در دهه بیست و دیگران آن را می بینند و در دهه سی و یک بدن جدید دارید.

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی