روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

یوگا و سلامت روان

یوگا و سلامت روان
یوگا یکی از محبوب ترین اشکال ورزش است و تاریخ آن به هند باستان باز می گردد ، جایی که مردم سعی در افزایش آرامش و بینش معنوی داشتند.

با این حال ، امروزه فلسفه آن تکامل یافته و اکنون انواع مختلفی از یوگا ، اعم از حرکات کششی ملایم و کار با تنفس وجود دارد ، تا تمرینات شدید که نیاز به قدرت و انعطاف پذیری زیادی دارد. بدون شک فواید یوگا بسیار است و یکی از مهمترین آنها بهبود سلامت روان است.

تحقیقات نشان داد؟
در حقیقت ، محققان نشان داده اند افرادی که کلاس یوگا می گذرانند ، از نظر وزن ، فشار خون و کلسترول بهبود یافته اند. به طور خاص ، محققان ایالات متحده و هلند به طور سیستماتیک 37 کارآزمایی کنترل شده تصادفی شامل 2768 نفر را تجزیه و تحلیل کردند.

هدف از این تجزیه و تحلیل بررسی اینکه آیا یوگا در کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مؤثر است و آیا می تواند درمانی برای مشکلات قلبی باشد. نتایج نشان داد که عوامل خطر بیماری قلبی عروقی در افرادی که یوگا را تمرین می کردند بیشتر از افرادی که ورزش نمی کنند کاهش یافته است.

در نتیجه..
یوگا یک روش عالی برای محافظت از سلامت قلب است ، به خصوص برای افرادی که مشکل قلبی داشته اند یا نمی توانند خیلی ورزش کنند.

 

 

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی