روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

روابط زناشویی و امور فرزندان و تناسب اندام

روابط زناشویی، امور فرزندان، تناسب اندام

14 اطلاعات جنسی که باید بدانید

14 اطلاعات جنسی که باید بدانید
رابطه جنسی بازی با قوانین رایگان است. همه افراد خود را تعیین می کنند و مرزهای خود را تعیین می کنند. با این حال ، موارد اساسی وجود دارد که باید بدانید قبل از اینکه به درستی وارد بازی شوید!

شماره 1 #
هرگز از روغن کودک به عنوان روان کننده استفاده نکنید. زیرا نتیجه آن چیزی نخواهد بود که شما تصور می کنید. در ابتدا ممکن است خوب باشد اما ممکن است احساس سوختگی کنید.

نکته 2 #
دوست دختر خود را در اولویت قرار دهید و سعی کنید ابتدا او را به ارگاسم برسانید. انجام این کار شما را بیشتر قدردانی می کند و بر این اساس شما را تحت الشعاع قرار می دهد.
نکته 3 #
این کار را خودتان انجام دهید تا هر روز که می خواهید در روز بدن خود را کشف کنید. می فهمید منظور من چیست! برای رسیدن به ارگاسم می توانید از اسباب بازی های جنسی مختلف یا انگشتان دست خود استفاده کنید. شما می توانید هر یک از خیالات خود را انجام دهید و چرا از ایستادن یک شب اجتناب نکنید.

نکته 4 #
جنسیت شما با شریک زندگی خود را با "سکس" ای که در تلویزیون یا در یک مستهجن انجام می دهید مقایسه نکنید. این هیچ کاری برای انجام دادن ندارد و سعی نکنید دقیقاً آنچه انجام می دهند را کپی کنید.

نکته 5 #
اگر به طور مداوم به ارگاسم نرسید به معنای این نیست که به هر حال از آن لذت نمی برید!
نکته 6 #
وقتی مست هستید خوب است از داشتن رابطه جنسی خودداری کنید. تا زمانی که می خواهید در پایان از آن لذت نبرید. (شما مطمئناً آن را بدست آورده اید.)

نکته 7 #
وقتی رابطه جنسی دارید ، روی تمرین تمرکز کنید و از آن لذت ببرید. دیگر در آن لحظه فکر نکنید و جادو را از دست دهید.

نکته 8 #
در هنگام رابطه جنسی در مورد بدن خود ناامن نباشید. شما باید احساس اعتماد به نفس و سکسی کنید. به هر حال اگر سکسی نبودید با خودتان می روید؟
نکته 9 #
از کاندوم استفاده کنید! همیشه!

نکته 10 #
از تظاهر به ارگاسم خودداری کنید!

نکته 11 #
تابو جنسی نداشته باشید و در مورد امتحان کردن چیزهای جدید منفی نباشید. زیرا شما هرگز نمی دانید ممکن است دوست داشته باشید

نکته 12 #
این احتمال را رد نکنید که ممکن است شما کسی را بی رویه دوست داشته باشید اما از شما ترغیب نکنید که می خواهید با او رابطه جنسی داشته باشید و برعکس
نکته 13 #
اگر عادت به رابطه جنسی ندارید گاهی بد نیست چنین حرفی بزنید. به خصوص اگر در یک رابطه طولانی مدت قرار داشته باشید ، همه آشنایی را با هم دارید.

نکته 14 #
با افزایش سن ، بلکه با شخص مناسب ، رابطه جنسی بهتر نمی شود.

  • حمید خرم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی